سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

افتتاح 9 طرح راهسازی در اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: به میمنت ایام‌الله دهه فجر 9 طرح راهسازی و عمرانی در استان اردبیل افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ علی حیدری دیروز در مراسم گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در اردبیل اظهار داشت: این طرحها با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

وی گفت: در حوزه راهسازی این طرحها شامل تقاطع غیرهمسطح شهرستان هیر در محور اردبیل – سرچم و بهسازی و آسفالت جاده‌های روستایی نصرآباد، اوچ قویی، مجدر، قورلو، هشی و همچنین بهسازی و روکش آسفالت محور اردبیلخلخال است.

حیدری همچنین از افتتاح دو مجتمع فرهنگی، هنری در سطح استان اردبیل خبر داد و افزود:عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی، هنری تازه‌کند شهرستان پارس‌آباد و مجتمع فرهنگی، هنری شهرستان گرمی نیز با صرف اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال تکمیل شده و در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بیان کرد: علاوه بر این طرحها قرار است بیش از یک‌هزار واحد مسکن مهر نیز در شهرهای بالای 25 هزار نفر و همچنین شهرهای پایین 25 هزار نفر در سطح استان تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد که این افتتاح‌ها در مناطق مختلف استان است.

حیدری در ادامه یادآور شد: هدف اصلی از بهره‌برداری طرحها تأمین رضایت مردم و تحویل واحدهای مسکونی مهر است که بعد از انجام کارهای زیربنایی و اساسی آن افتتاح شده و در اختیار هموطنان قرار می‌گیرد/ش.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.