سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش/

قطعي هاي مداوم گاز در برخي مناطق تهران/علت قطعي‌ها اعلام شد

در حالي كه عملیات تعمیر و رفع نشتی خط لوله انتقال گاز در برخي مناطق تهران تا بامداد امروز ادامه داشته اما هنوز قطعی های موردی گزارش می شود.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران،در پي گزارش هاي موردي كه برخي شهروندان از افت فشار گاز و يا قطعي كامل آن ارائه دادند ، نیروهای امدادی شرکت گاز استان حضور يافته و علت را بررسي كردند .

اين گزارش حاكي از آن است كه گاز بخشی از شهروندان در مناطق یک و سه قطع شد و اين در حالي بود كه در تماس های مردمی با شرکت گاز، علت این قطعی تعمیرات اعلام شد و در پاسخ به اینکه چه زمانی گاز وصل می شود، اپراتور اعلام می کرد "مشخص نیست اما تمام تلاشمان را می کنیم تا پیش از صبح تمام قطعی ها برطرف شود".

 بنابر اين گزارش؛ عملیات تعمیر و رفع نشتی خط لوله انتقال گاز در این منطقه تا بامداد امروز ادامه داشته و از ساعات اولیه صبح، گاز دوباره در مناطق قطع شده وصل شده است اما هنوز قطعی های موردی گزارش می شود.

در پیگیری علت وجود این قطعی ها از شرکت گاز استان تهران اعلام شد که به دلیل اینکه وصل مجدد گاز قطع شده نیاز به حضور مردم در واحد مسکونی دارد تا با هماهنگی این گاز دوباره وصل شود، از آنجایی که بخشی از ساکنان در خانه هایشان حضور نداشتند امکان وصل گاز برای آنها ممکن نبود و این قطعی های موردی به همین دلیل است که در اسرع وقت با حضور ساکنان و تماس آنها با شرکت گاز، گاز آنها نیز وصل خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: قطعی ، گاز ، گزارش ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.