سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

تنها راه عبور از بحران فرهنگی الهام‌گیری از اهل‌بیت (ع) است

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اینکه از مشکلات فرهنگی و اجتماعی عبور کنیم باید از اهل بیت (ع) الهام بگیریم.

موید حسینی‌صدر در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: برای اینکه سبک زندگی اسلامی در جامعه به بهترین شکل ممکن نهادینه شود، باید از اهل بیت علیهم السلام به شکل درست الهام گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه باید در راستای ایجاد فضای معنوی و فرهنگی در جامعه به طور مستمر تلاش شود، ادامه داد: کنگره ملی امام صادق (ع) و گردهمایی‌هایی امثال این همایش فرصت مغتنمی برای این موضوع است که برای معنویت بخشیدن به زندگی و فعالیت‌های خود تلاش کنیم.

حسینی‌صدر از بانیان برپایی کنگره ملی امام صادق (ع) تقدیر کرد و گفت: شبکه‌های ماهواره ای، سایت‌های راه‌اندازی شده در فضای مجازی و ... از جمله ابزارهای دشمنان اسلام برای تاختن به فرهنگ غنی ایرانی اسلامی قلمداد می‌شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه راهکارهای مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در معارف اهل‌بیت (ع) نهفته شده است، اظهار داشت: می‌توان از طریق تامل و تدبر در روایات و احادیث برای رفع مشکلات جامعه گام‌های بلندی را برداشت./

برچسب ها: اهل بیت ، خوی ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.