سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری تظاهرات در مناطق مختلف دمشق در حمايت از ارتش این کشور

ساکنان مناطق "اللوان" و "النبک" در دمشق راهپيمايی گسترده‌ای در حمايت از نظام و ارتش سوريه برگزار کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلويزيونی سوريه ،شمار زيادی از ساکنان منطقه «اللوان» در کفرسوسه دمشق ، راهپيمايي گسترده‌ای در حمايت از نظام و ارتش سوريه  برگزار کردند .

شرکت‌کنندگان در اين راهپيمايی بر حمايت از ارتش در مبارزه با تروريسم و جنگی که مورد حمايت برخی کشورهای عربی، منطقه و غربی‌ها است، تاکيد کردند .

"رانيه العلی" خبرنگار تلويزيون سوريه با تهيه گزارشی از اين منطقه و با اشاره به بازگشت تيم مذاکره‌کننده سوريه از ژنو که نماينده مطالبات ملت اين کشور در بهره مندی از زندگی در امنيت و آسايش بودند و اصول ثابت ملت از جمله  دفاع از حاکميت و تماميت ارضی را برای جهانيان ترسيم کردند ؛ گفت: صدها تن از شهروندان سوری در منطقه اللوان در کفرسوسه تجمع کردند و از اصول ملیو ميهنی سوريه حمايت کردند .

همچنین هزاران نفر از ساکنان شهر "النبک" در ريف دمشق با تجمع در ميدان اصلی اين شهر ، از ارتش سوريه حمايت و بر عشق به ميهن‌شان تاکيد کردند .

به گزارش شبکه تلويزيونی سوريه ، اهالیا لنبک بر حمايت از ارتش که با تروريسم می‌جنگد و هرجا تروريست‌ها را بيابد ، آنها را زير پا میگذارد، تاکيد کردند .

اسماعيل احمد خبرنگار تلويزيون سوريه گفت : در قلب شهر القلمون و به طور خاص در النبک  خورشيد جديدی طلوع کرد و مردم بار ديگر فرياد حق خواهی سردادند و  دست در دست يکديگر با سردادن شعارهايی در حمايت از ميهن ، دل دشمنان سوريه را به درد آوردند .

يکی از تظاهرکنندگان گفت : خداوند ارتش را حفظ کند و به آنها قوت دهد . اگر ارتش نبود چه بسا که ما امروز اينجا نبوديم و شهر پر از تروريست بود. خداوند ارتش سوريه و رهبری آن را نگهدارد .


حسين مخلوق استاندار ريف دمشق  گفت :ما امروز اينجا آمده ايم تا با اهالی اين منطقه ديدار کنيم و صدای ساکنان القلمون و النبک را بشنويم . اين تجمع به شکل خودجوش برپا شده است تا با صدای بلند فرياد برآورند که پيروزی از آن رهبر سوريه و ارتش اين کشور است .

يک زن سوری گفت : پرچم سوريه در زير سايه رهبری اسد هميشه  برافراشته خواهد ماند . خداوند از او ، ارتش و ملت ما محافظت کند .

يک شهروند سوری ديگر گفت :ای کشورم نام تو را مینويسم و تاکيد میکنم که خورشيد هيچ وقت محو نخواهد شد. مال و جان و فرزندانم فدایت ميهن .

يک شهروند ديگر گفت : ارتش عربی سوريه برای ما امنيت و ثبات را به ارمغان آورده است . خداوند آنها را حفظ کند . ما به غربي‌ها می‌گوييم حق مداخله در کشور ما را نداريد ؛ اين خود مردم سوريه هستند که سرنوشت خود را تعيين خواهند کرد.

خبرنگار سوريه در پايان گفت :ريشه کن کردن تروريسم دستاوردی است که نتيجه آن قدرت ، شادی و  همدوشی ملت با يکديگر است .

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.