سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

حماسه 22 بهمن در تاریخ ماندگار است

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس گفت: حماسه بزرگ 22 بهمن سال 1357 در تاریخ ایران و جهان ماندگار است.

رسول خضری در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: حماسه بزرگ پیروزی انقلاب در 22 بهمن ماه سال 1357 برای همیشه و تا ابد در تاریخ ایران و جهان ماندگار شد و ایادی استکبار جهانی توان پاک کردن و از بین بردن آثار این خیزش ملی را نداشته و ندارند.

وی لازمه رقم خوردن حماسه را یکپارچگی و داشتن ید واحد در بین همه ملت دانست و ادامه داد: کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعم از قوه مقننه، قضائیه و مجریه باید اقشار مختلف مردم را برای خود الگو قرار دهند، به طوری که مردم ما بهترین و بزرگترین الگو برای مسئولان قلمداد می‌شوند.

خضری با اشاره به نام‌گذاری سال‌جاری مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری، بیان داشت: وقتی رهبری مردم را برای انجام امری فرا می‌خوانند یقین آن موضوع دست‌یافتنی و قابل تحقق است، اتحاد رکن اصلی برای رقم زدن حماسه قلمداد می‌شود.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی دومین رکن برای تحقق حماسه را مدیریت قوی و عالمانه دانست و گفت: ایران اسلامی در شرایط کنونی به دلایل مختلف در کانون توجه‌ها قرار گرفته است، بنابراین برای اینکه تحریم‌ها را پشت‌سر گذاشته و برای دنیا به یک الگو تبدیل شویم، باید مدیریت قوی با استفاده از برنامه‌ریزی درست و علمی را در پیش گیریم./

برچسب ها: ماندگار ، سردشت ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.