سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهرانپور: مدعیان از هم گروهی با ایران وحشت دارند

برنامه مسابقات والیبال قهرمانی جهان (2014 لهستان) اعلام شد و تیم ملی کشورمان در گام نخست باید به مصاف تیم ملی ایتالیا برود.

حسینعلی مهرانپور، مشاور فنی اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در مسابقات لهستان تیم ایران در مرحله مقدماتی در گروه سختی قرار گرفته است. چون عبور از تیم‌‌های ایتالیا، فرانسه و حتی بلژیک کار راحتی نیست.
 
وی تصریح کرد: فرانسه از والیبال متوسطی برخوردار است و ما روی برد آن حساب باز کرده‌ایم آنها سال‌های گذشته والیبال  خوب و حرفه‌ای داشتند ولی هم‌اکنون ما از فرانسوی‌ها جلوتر هستیم.
 
مشاور فنی اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه افزود: والیبال بلژیک هم‌اکنون جزو پدیده‌های قاره اروپا محسوب می‌شود به طور طبیعی حال آن که این تیم به نمایندگی از والیبال قاره سبز به مسابقات جهانی راه پیدا کرده است که جزو تیم های قدرتمند و مدعی است، به احتمال زیاد تیم اول منطقه نورسکا امریکا است آنها هم در والیبال حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.
 
مهرانپور یادآور شد: ما برد تیم‌های ایتالیا و  امریکا را در کارنامه خود داریم ولی بازی‌های لهستان شرایط فرق می‌کند اگر ملی‌پوشان با همان توانایی‌های خود مقابل حریفان ظاهر شوند به طور قطع آنها را در این پیکارها باز هم شکست خواهیم داد.
 
وی گفت: سطح کیفی مسابقات لهستان به دلیل حضور بهترین تیم‌های دنیا بسیار بالاست، تیم‌های مدعی مهم‌ترین بازی‌هایشان از مرحله دوم آغاز می‌شود به هیچ عنوان این مسابقات بازی‌های بی‌تفاوتی نخواهد بود و باید آنها را جدی گرفت.
 
مهرانپور اظهار داشت: توقع صعود از ملی‌پوشان ایران توقع خوبی است چون اگر توقع بیشتر از حد باشد آسیب‌رسان است،‌ در حال حاضر توقعات بر مبنای توانایی و کارآیی ملی‌پوشان است در حال حاضر تیم ملی والیبال ایران جزو خوب‌های دنیا است و همه رقبا از هم‌گروهی با ایران وحشت دارند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مدعیان ، گروهی ، وحشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.