سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به‌منظور افتتاح همزمان بیش از سه هزار طرح عمرانی و تولیدی؛

جهانگیری وارد استان سیستان و بلوچستان شد

معاون اول رئیس‌جمهور به منظور واگذاری بیش از ۵۰ هزار واحد مسکن روستایی و افتتاح همزمان بیش از سه هزار طرح عمرانی و تولیدی، دقایقی پیش وارد استان سیستان و بلوچستان شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز(دوشنبه) به منظور واگذاری بیش از ۵۰ هزار واحد مسکن روستایی و افتتاح همزمان بیش از سه هزار طرح عمرانی و تولیدی، دقایقی پیش وارد استان سیستان و بلوچستان شد.
 
جهانگیری به هنگام ورود به فرودگاه چابهار، از سوی استاندار و مدیران ارشد محلی استان مورد استقبال قرار گرفت.

معاون اول رئیس‌جمهور در بدو ورود به فرودگاه چابهار در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به مردم سیستان و بلوچستان اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان با داشتن ۱۱۰۰ کیلومتر مرز مشترک با کشورهای پاکستان و افغانستان و ۳۰۰ کیلومتر مرز آبی با دریای عمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و قرار گرفتن در موقعیت راهبردی و ترانزیتی نیز به اهمیت آن افزوده است.

جهانگیری افزود: بندر چابهار در استان سیستان وبلوچستان ویژگی خاصی به این استان بخشیده چرا که تنها بندر اقیانوسی ایران و بهترین راه دسترسی کشورهای آسیای میانه به آبهای آزاد است.

معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه استان سیستان و بلوچستان می تواند کانون توسعه کشور باشد، خاطر نشان کرد: ‌ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این استان می تواند هم به توسعه خود و هم به رشد و ترقی کل کشور کمک کند.

جهانگیری قرار است در این سفر از منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار و سواحل مكران در حاشیه دریای عمان بازدید و سپس در جلسه كارگروه توسعه سواحل دریای عمان شركت كند.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین در همایش سرمایه‌گذاری توسعه استان سیستان و بلوچستان شركت و در خصوص ظرفیت‌ها و مزیت‌های سرمایه گذاری در این استان سخنرانی خواهد كرد.

گفتنی است وزرای بهداشت، درمان و‌آموزش پزشکی، نیرو، آموزش و پرورش ، راه و شهرسازی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و فرمانده نیروی دریایی ارتش در این سفر همراه معاون اول رئیس‌جمهور هستند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.