سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات مخالفان با ازدواج همجنس‌بازان در فرانسه

ده ها هزار نفر از مخالفان ازدواج همجنس‌بازان روز یکشنبه در شهرهای پاریس و لیون در حمایت از نظام خانواده سنتی تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری فرانسه؛ تظاهرکنندگان دولت فرانسه را به فعالیت علیه نظام خانواده سنتی و اعمال سیاست « خانواده گریزی » متهم
می کنند.
 
مخالفان ازدواج همجنس بازان که برای دفاع از مفهوم و نظام « خانواده و فرزند » به خیابان آمده بودند عصر امروز به سوی مرکز پاریس حرکت کردند.
 
برگزارکنندگان این تظاهرات پیش بینی می کردند که ده ها هزار نفر در این فراخوان شرکت کنند. تظاهرات مشابهی در دیگر شهرهای فرانسه به خصوص در لیون برگزار شد.
تظاهرکنندگان که در میان آنان کاتولیک های سنتی و مسلمانان محافظه کار حضور داشتند شعارهایی مانند « اولاند قانون تو را نمی خواهیم » سر دادند و پارچه نوشته هایی که روی آن ها عبارت « خانواده: تربیت ، همبستگی و کرامت » درج شده بود حمل کردند.
عبد و سعید احمد که در این تظاهرات شرکت کرده بودند اعلام کردند اصول و ارزش های مشترکی با کاتولیک های تظاهرکننده دارند و یکی از این اصول مشترک این است که « خانواده مسئول تربیت جنسی است نه دولت.»
ک هفته بعد از آن که درگیری هایی در جریان تظاهرات مخالفان فرانسوا اولاند رییس جمهور فرانسه رخ داد و در آن نوزده پلیس مصدوم و 226 نفر بازداشت شدند مانوئل والس وزیر کشور فرانسه هشدار داد هیچ گونه اقدام تحریک آمیزی را از سوی تظاهرکنندگان
نخواهد پذیرفت.
 
انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.