سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامه مشترک رئیس کمیته پزشکی فیفا و مدیرکمیته کنترل دوپینگ فیفا به مهدی محمد نبی

از تلاشهای فدراسیون ایران برای مبارزه با دوپینگ تشکر می کنیم

جیری دوراک رئیس کمیته پزشکی فیفا و مد لاومارتین واسو مدیر کمیته کنترل دوپینگ در نامه ای به مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، از تلاشهای فدراسیون فوتبال ایران برای مبارزه با دوپینگ تشکر کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در این نامه آمده است:

به خاطر همکاریها و تلاشهای خوبی که فدراسیون فوتبال در راه مبارزه با دوپینگ با فیفا دارد از شما تشکر می کنیم. ما می دانیم که شما در کمیته پزشکی چقدر برای مبارزه با دوپینگ در فوتبال تلاش می کنید.

ما می دانیم که در راه کنترل دوپینگ چقدر موفق عمل کرده اید و با رعایت مقررات و آیین نامه های مربوطه به کنترل دوپینگ، توانسته اید تاثیرات بسیار خوبی روی روند کنترل دوپینگ و کاهش آن در فوتبال ایران حتی در رقابت های لیگ دسته سوم بگذارید که در نتایج اعلام شده کاملا نمایان شده است. این نشان می دهد اهداف شما در جهت اهداف فیفا و واداست. کمیته های پزشکی و کنترل دوپینگ فیفا در راه مبارزه با دوپینگ، به صورت همه جانبه از شما حمایت خواهد کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشید.  فیفا برای شما آرزوی موفقیت می کند و امیدوار است درادامه راه موفق باشید. یک بار دیگر به خاطر همکاریهای خوب شما با فیفا، فدراسیون فوتبال ایران تشکر می کنم.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: فدراسیون ، دوپینگ ، نبی ، نامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.