سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیگر "عصر پاییزی" و آرزوی کار با بزرگان بزرگ ایران

بازیگر نقش "ارسلان" در "عصر پاییزی" گفت: کار با کارگردانان بزرگ سینمای ایران و بررسی دغدغه‌های مردم از آرزوها است.

سینا رازانی ایفاگر نقش "ارسلان"در سریال "عصر پاییزی" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: زمان پیشنهاد حضور در "عصر پاییزی" حدود 18 قسمت از سناریو آماده بود و با مطالعه فیلمنامه و وجود فضای کمدی کار مشتاق به ایفای نقش "ارسلان" شدم.
 
وی با اشاره به جذابیت‌های این مجموعه تلویزیونی تصریح کرد: فضای کلی داستان خالق لحظه‌هایی جذاب بوده و تمامی شخصیت‌ها درکنار یکدیگر به کمک کاراکتر اصلی داستان می‌روند.
 
رازانی درباره شخصیت "ارسلان" اظهار داشت: "ارسلان" کار نمی‌کند ولی در همه لحظه‌ها با فکر کردن برای حل مشکلات تلاش می‌کند و در آخر هم افکارش، کار دست او می‌دهد.
 
این بازیگر درباره همکاری‌اش با "اصغر نعیمی" کارگردان "عصر پاییزی" گفت: "اصغر نعیمی" را از 12 سال پیش که دستیار "کیانوش عیاری" بود می‌شناسم و با وی کار کردم و باید بگویم که فردی بسیار دقیق و قابل اعتماد است.
 
رازانی با اشاره به موفقیت آثار آپارتمانی و جاده‌ای تصریح کرد: قضاوت دباره‌ی ساخت بیشتر آثار آپارتمانی و جاده‌ای مقوله‌ای بوده که باید تهیه کنندگان درباره آن اظهار نظر کنند.
 
ایفاگر نقش "ارسلان" افزود: جذابیت سناریو و خلق کاراکترهای متفاوت برای من از جذابیت خاصی برخوردار بوده و موفقیت کار آپارتمانی با جاده‌ای فرقی نمی‌کند.
 
وی ادامه داد: معتقدم در جامعه امروزی هم کار جاده‌ای مثل "پایتخت" مورد نیاز مردم بوده و هم آثار آپارتمانی می‌تواند به ریز جزئیات زندگی مردم بپردازد.
 
رازانی درباره جذابیت کار با کارگردانان موفق، تصریح کرد: دغدغه من کار با کارگردانی بوده که به ریز جزئیات می‌پردازند و لحظه به لحظه زندگی مردم را به تصویر می‌کشند.
 
وی ادامه داد: مناسبات بازی در یک اثر با کارگردانی حرفه‌ای می‌تواند در مقام یک دانشگاه باشد.
 
رازانی درباره ماندگاری "عصر پاییزی" خاطر نشان کرد: همه هنرمندان وقتی سرکاری مشغول می‌شوند، با امید ماندگاری آن کار پیش می‌روند، امیدوارم "عصر پاییزی" هم ماندگار شود.
 
انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.