سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های ویژه اداره سلامت در ایام فجر در منطقه 7

شهردار منطقه هفت از برنامه‌های اداره سلامت شهرداری منطقه از جمله اندازه‌گیری تست قندخون، فشارخون و مشاوره روانشناسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رضا نگهبان شهردار منطقه7 گفت: تورهای تفریحی فرهنگی در این منطقه به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های متنوعی از سوی ادارات مختلف این منطقه به منظور هرچه باشکوهتر برگزار شدن این ایام در نظر گرفته شده است.

نگهبان اشاره به برنامه‌های اداره سلامت شهرداری منطقه7 تصریح کرد: اندازه‌گیری فشارخون، تست قندخون، مشاوره تغذیه، برگزاری تورهای آموزشی تفریحی فرهنگی، جشنواره غذا، مشاوره و روانشناسی برگزاری دوره‌های آموزش سلامت محور ویژه کارگران میادین میوه و تره‌بار از جمله برنامه‌های ویژه اداره سلامت به مناسبت این ایام است.

شهردار منطقه7 با اشاره به برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی در خانه‌های سلامت 19گانه منطقه به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در این کارگاه‌ها به مباحثی از قبیل مهارت‌های زندگی، عزت نفس، پیشگیری از بیماری‌ها، تقویت حافظه، تحکیم بنیان خانواده، بهداشت مدارس، تغذیه سالم، بهداشت فردی و بلوغ در دانش‌آموزان، مهارت‌های نه گفتن در دانش‌آموزان، اختلالات رفتاری در کودکان، پیشگیری از معلولیت توانمندسازی معلولین و دوره‌های آموزشی مختص کانون‌های ده‌گانه پرداخته می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده در اداره بانوان منطقه7 خاطرنشان کرد: همایش خانواده‌های موفق با هدف شناساندن خانواده‌های موفق و نخبه در زمینه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و کارآفرینی توسط کانون‌های خانواده در محلات در روز 21 بهمن ماه به مناسبت روز منزلت، زن و تحکیم بنیان خانواده همراه با نمایشگاهی از توانمندیهای بانوان در فرهنگسرای اندیشه اجرا می‌شود./
انتهای پیام/
برچسب ها: برنامه ، سلامت ، منطقه7
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.