سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی تشکیل اردوی متمرکز تیم ملی شنا؛

برخی شناگران نحوه تمرینات را قبول ندارند

اردوی تدارکاتی تیم ملی شنا کشورمان به طور متمرکز در رده‌های سنی مختلف در تهران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسئولان فدراسیون شنا پس از یک مرحله اردوی تدارکاتی غیر متمرکز یک ماهه اقدام به تشکیل تمرینات متمرکز در تهران کردند.
 
نکته قابل توجه در این تمرینات غیبت 2 شناگر دعوت شده است، این 2 شناگر که از آینده‌های خوب شنای ایران محسوب می‌شوند اذعان کرده‌اند که در شهرهای خود تمریناتشان را به خوبی دنبال می‌کنند و از تمامی امکانات اعم از برنامه‌های بدنسازی، ماساژور، تغذیه و ... در سطح حرفه‌‌ای برخوردارند.
 
دلایل این 2 شناگر که نمایندگان استان‌های فارس و تهران محسوب می‌شوند برای مسئولان کمیته فنی شنا غیر موجه است.
 
طبق آیین نامه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اگر شناگری به اردوهای تدارکاتی تیم ملی دعوت شود و از حضور در تمرینات به دلایل غیر موجه ممانعت کند به مدت یکسال از حضور در تمامی میادین بین‌المللی محروم خواهد بود.
 
حال که این 2 شناگر جزو نخبگان محسوب می‌شوند در صورتی‌که تا پایان اولین مرحله اردوی تدارکاتی (23 بهمن ماه) در تمرینات حاضر نشوند به طور قطع مسئولان فدراسیون برای آنها کمیته انضباطی تشکیل خواهد داد.
 
غیبت 2 شناگر جوان کشورمان در  حالی است که تمامی امکانات سخت‌افزاری و ... به صورت کاملاً حرفه‌ای در اختیار تیم ملی و کادر فنی آن قرار گرفته است و آنها در این خصوص هیچ مشکلی ندارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اردو ، تمرینات ، شنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.