سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج جلسه مدیرعامل فجر با یاوری؛

جعفری: اولتیماتومی در کار نبوده تذکرات دوستانه بوده است/ با هیچ کس تعارف ندارم، از کسی نمی‌ترسم

مدیرعامل فجر سپاسی شیراز گفت: اولتیماتومی در کار نبوده طی جلسه‌ای به یاوری تذکرات دوستانه داده بودیم و باشگاه هزینه کرده است نه از کسی می‌ترسم و نه با کسی تعارف دارم.

جعفری در خصوص دادن اولتیماتوم به سرمربی تیمش با توجه به نتایج ضعیف به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به هیچ وجه چنین حرفی نزده‌ایم به وی اولتیماتوم نداده‌ام و چنین خبری را من به شدت تکذیب می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی در ادامه افزود: پس از کسب نتایج ضعیف عملا جلسه‌ای که با "یاوری" داشته‌ایم به وی تذکرات دوستانه‌ای را ابلاغ کرده‌ایم و فقط همین بوده و بس.

جعفری ادامه داد: به وی اعلام کرده‌ایم نتایج حاصله از لیگ و امتیازات ضعیف است و اگر چنین ادامه یابد تیم سقوط می‌کند.

جعفری تصریح کرد: من از کسی نمی‌ترسم باشگاه هزینه کرده است و با هیچ کس رودربایستی نداریم. اگر حرفی زده باشم اعلام می‌کنم و واهمه‌ای نیز از کسی ندارم، من مدیرعامل باشگاه هستم و باید جوابگوی هواداران باشم واقعیت‌ها را اعلام کرده و غیر از واقعیت چیزی ابلاغ نمی‌کنم.

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز در خصوص ماندن یا نماندن تیم در لیگ برتر اضافه کرد: تمامی هدف ما بقا این تیم است و تمامی تلاش خود را به کار می بندیم.

وی به راهکارهای بقا در لیگ پرداخت و عنوان کرد: ان‌شاء‌الله در پنج بازی باقی مانده با قدرت و اقتدار حاضر می‌شویم و با کسب امتیازات کامل در لیگ برتر امسال جایگاه خود را بالا می‌بریم.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با تلاش کادر فنی و بازیکنان بتوانیم ضمن ارائه بازی‌های خوب و ماندن در لیگ دل هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اولتیماتوم ، نتایج ، ضعیف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.