سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

سریشی نماینده قمی در مسابقات جوجیتسو قهرمانی آسیا

رئیس هیئت ورزش های رزمی استان قم از انتخاب یک رزمی کار قمی برای اعزام به پیکارهای جوجیتسو قهرمانی مردان آسیا خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، جواد محمدزاده اظهار داشت: برای حضور در دومین دوره رقابت های جوجیتسو قهرمانی مردان آسیا اسامی تیم ملی جوجیتسو کشورمان در حالی اعلام شد که خوشبختانه از استان قم نیز یک نماینده در این تیم حضور دارد.

وی با بیان اینکه نفرات برتر مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی جوجیتسو برای حضور در رقابت های آسیایی بزرگسالان انتخاب شده اند، افزود: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون ورزش های رزمی در راستای شناسایی ملی پوشان جوجیتسو کشورمان برای حضور مقتدرانه در رقابت های آسیایی بزرگسالان، مسابقات کشوری و انتخابی جوجیتسو انجام شد و نفرات برتر در بخش های مختلف معرفی شدند.

رئیس هیئت ورزش های رزمی استان قم در ادامه با بیان اینکه اسامی نفرات برتر مشخص شده اضافه کرد: تیم جوجیتسو بخش آقایان کشورمان قرار است در اوزان 62، 69، 77، 85، 94 و به اضافه 94 کیلوگرم به رقابت های قهرمانی جوجیتسو آسیا اعزام شود.

وی با بیان اینکه جوجیتسوکار قمی نیز در ترکیب تیم اعزامی به رقابت های جوجیتسو قهرمانی آسیا حضور دارد، ابراز داشت: مرتضی سریشی از قهرمانان ارزنده و توانمند رزمی استان قم در میادین داخلی و برون مرزی رشته های مختلف رزمی است.

محمدزاده یاد آور شد: این ورزشکار توانمند پیش از این نیز توانسته افتخارات و عناوین بسیاری را برای خود و ورزش استان قم و کشورمان به ارمغان بیاورد و اکنون در ترکیب تیم ملی جوجیتسو اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا حضور دارد.

وی عنوان داشت: تیم کشورمان را در این رقابت ها ورزشکارانی از استان های تهران، مازندران، قم و کرمانشاه تشکیل می دهند در حالی که تهران با دو رزمی کار در اوزان 62 و 77 کیلوگرم و مازندران با دو جوجیتسوکار در اوزان 69 و 94 کیلوگرم دارای بیشترین سهمیه هستند و در ترکیب تیم 6 نفره ایران دو رزمی کار قمی و کرمانشاهی نیز حضور دارند.

رئیس هیئت ورزش های رزمی استان قم در پایان اظهار داشت: بدین ترتیب در ترکیب تیم ملی کشورمان اعزامی به رقابت های جوجیتسو قهرمانی آسیا روح الله حمیدی بنام از تهران در وزن 62 کیلوگرم، محمد صفری از مازندران در وزن 69 کیلوگرم، سعید گنجی از تهران در وزن 77 کیلوگرم، مرتضی سریشی از قم در وزن 85 کیلوگرم، امیر عباس انوری از مازندران در وزن 94 کیلوگرم، سعید زرآینه از کرمانشاه در وزن 94 کیلوگرم عضویت دارند و برای کسب مدال تلاش خواهند کرد./

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.