سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سبد کالا برخی وزرا را تا مرز استعفا برد

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از اختلاف بین وزرا در نحوه و فرایند توزیع سبد کالا خبر داد و گفت: شنیده های غیر رسمی حاکی از آن است که برخی از وزرا تا مرز استعفا هم پیش رفتند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از خانه ملت سید محمد بیاتیان  با اشاره به نقاط قوت و ضعف طرح توزیع سبد کالای خانوار از سوی دولت گفت: با اجرای این طرح مخالف هستم و معتقدم این طرح بازگشت به سیستم کوپنی که در دهه 60 اجرا می شد، است.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی افزود: سیاست توزیع سبد کالا سیاست درستی نیست و یارانه باید به صورت نقدی و آن هم به صورت هدفمند و تنها به اقشار آسیب پذیر و نه مرفه پرداخت شود.

وی گفت: از زمان اعلام خبر توزیع سبد کالا مراجعات زیادی به نمایندگان می شود و مردم نسبت به اینکه به آنها اختصاص پیدا نکرده اعتراض دارند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه دادن کالا به مردم مشکلی را حل نمی کند، گفت: باید به افراد مستحق و کسانی که زندگی خود را با یارانه تامین کرده و می گذرانند چند برابر یارانه داده شود.

بیاتیان افزود: با توجه به اینکه مجلس در سه شیفت کاری درگیر بررسی لایحه بودجه است فرصت نشد تا این موضوع بررسی و از رییس جمهور و وزرا در این باره سوال کنیم اما قطعا این موضوع یکی از موضوعاتی است که رییس جمهور و یا وزرای اقتصادی را برای ارایه توضیحاتی به مجلس خواهد کشاند.

نماینده مردم بیجار در مجلس از اختلاف بین برخی اعضای دولت در نحوه و فرایند توزیع سبد کالا خبرداد و گفت: شنیده های غیر رسمی حاکی از آن است که برخی از وزرا تا مرز استعفا هم پیش رفتند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه در توزیع سبد کالا عدالت رعایت نشده است، افزود: اگر دولتی ها با کمیسیونهای تخصصی مجلس در این باره مشورت می کردند چنین تصمیمی را اتخاذ نمی کردند.
برچسب ها: سبد کالا ، برخی ، وزرا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
شکلات تلخ
۰۱:۱۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
سالی که نکوست از بهارش پیداست...