سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکاپوی رژیم صهیونیستی برای رفع "تحریم‌های واقعی"

صهیونیست‌ها در تلاشند تا دنیا را به اعمال تحریم ها علیه ایران ترغیب کنند، اما تحریم واقعی علیه این رژیم به سرعت در حال رشد است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،در حالی که مقامات رژیم صهیونیستی همواره در تلاشند تا کشورهای دنیا را به اعمال تحریم ها علیه ایران ترغیب کنند، تحریم واقعی علیه این رژیم، تجار آن را به وحشت انداخته است.
 رشد سریع تحریم کالاهای ساخت رژیم صهیونیستی در جوامع مختلف که بدون قطعنامه و مصوبه و تصمیم از سوی نهادهای بین المللی و صرفا به صورت خودجوش از سوی مردم کشورهای گوناگون انجام می شود، تجار صهیونیست را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

تعدادی از این تاجران از كابينه نتانياهو خواسته اند تا با جنبشي بين المللي كه براي تحريم كالاهاي اسرائيلي شروع شده و در حال رشد است، مقابله كند.

بر این اساس، كابينه رژیم صهیونیستی هفته آينده نشستي را با تجار اين رژيم برگزار مي كند تا به يك استراتژي جديد برای رفع تحریم کالاهای خود برسد.

گفتنی است اين گروه از تجار صهیونیست با توجه به انزوای رژیم صهیونیستی در جامعه جهانی، از نتانياهو خواسته اند براي اقتصاد این رژیم هم كه شده با فلسطينيان به صلح برسد!
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.