سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترابیان: تکلیف اسپانسر تیم ملی امروز مشخص می‌شود/ در قرارداد کی‌روش حضور در مراسم رونمایی قید شده است

دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در خصوص عدم حضور کی‌روش در مراسم رونمایی از لباس تیم ملی گفت: بر اساس قرارداد، کی‌روش موظف به شرکت در این مراسم بود.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال در بند قرارداد کی‌روش قید شده که این سرمربی باید در مراسم اسپانسر تیم ملی شرکت کند.

دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در ادامه اظهار داشت: همچنین کی‌روش موظف به پوشیدن لباس تیم ملی است به هر حال کی‌روش تخلف کرده و اسپانسر تیم ملی می‌تواند از این مربی شکایت کند.

وی تصریح کرد: کی‌روش حق ندارد نوع اسپانسر تیم ملی را برای فدراسیون فوتبال مشخص کند این سرمربی فقط می‌تواند درباره جنسیت لباس‌های تیم ملی اظهارنظر کند.

ترابیان درباره احتمال نپوشیدن لباس تیم ملی با برند آل‌اشپورت توسط کی‌روش گفت: اصلاً چنین چیزی امکان ندارد چراکه در بند قرارداد کی‌روش قید شده که وی همانند سایر اعضای تیم باید لباس تیم ملی را بپوشد.

وی در ادامه اظهار داشت: همچنین فیفا اجازه نمی‌دهد که 2 اسپانسر در یک نیمکت باشد. به هر حال کی‌روش باید تابع تصمیم فدراسیون فوتبال باشد و از یک اسپانسر استفاده کند.

ترابیان درباره وضعیت اسپانسر تیم ملی تصریح کرد: بر اساس برنامه قرار است امروز با نماینده اسپانسر تیم ملی جلسه‌ای داشته باشیم تا وضعیت این اسپانسر را مشخص کنیم.

وی درباره احتمال تغییر اسپانسر تیم ملی تصریح کرد: ما با دو،‌ سه شرکت برای اسپانسری تیم ملی صحبت کردیم اما منتظر هستیم تا تکلیف اسپانسر قبلی مشخص شود و بعد مذاکرات نهایی را با این شرکت‌ها انجام دهیم.

دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت بلیط‌های جام جهانی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه قرار است امروز ساعت 15جلسه‌ای با چند آژانس هواپیمایی داشته باشیم تا تکلیف آژانس که قرار است با فدراسیون فوتبال همکاری کند مشخص شود.

گفتنی است، کی‌روش در مراسم رونمایی از لباس تیم ملی به علت مسائلی شرکت نکرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ترابیان ، تیم ملی ، احتمال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.