سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

تکمیل و تحویل 17 هزار مسکن مهر در اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تا پایان نیمه نخست سال آینده 17 هزار واحد مسکن مهر نیمه‌تمام در استان اردبیل تکمیل شده و تحویل متقاضیان می‌شود.

علی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل گفت: این واحدهای مسکونی در شهرهای بالای 25 هزار نفر تکمیل شده و برای اقشاری که سال‌ها است منتظر تحویل واحدهای مسکونی خود هستند ارائه می‌شود.

وی سهمیه استان اردبیل را از بابت تهیه و تامین مسکن مهر 53 هزار و 700 واحد اعلام کرد و افزود: از این تعداد 43 هزار واحد مسکن در قالب تعاونی‌ها و تفاهمنامه سه جانبه اجرا شده و 6 هزار و 500 واحد نیز به عنوان احیای بافت فرسوده اجرایی و عملیاتی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین عنوان کرد: تاکنون از این مسکن‌های مهر 36 هزار و 700 واحد به مناسبت‌های مختلف افتتاح و تحویل متقاضیان مسکن مهر شده و حدود 17 هزار واحد نیز در دست تکمیل است.

حیدری یادآور شد: انتظار ما این است که این 17 هزار واحد تا پایان شش ماه اول سال آینده تکمیل شده و به متقاضیان واگذار شود تا پرونده مسکن مهر در این استان بسته شود.

وی در ادامه گفت‌: در حال حاضر مهمترین مشکل ما تامین نقدینگی متقاضیان مسکن مهر و راغب نبودن خود متقاضیان به پرداخت است که امیدواریم هموطنان با مشارکت بیشتر در این امر سهیم شده و اجازه دهند مسکن‌های مهر به موقع تکمیل شده و آماده بهره‌برداری باشد تا سرپناه خوبی برای هموطنان مهیا شودب/.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، مسکن ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.