سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

نمایش فیلم های دو بخش جشنواره بین المللی فجر در کردستان

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: فیلم های بخش های سودای سیمرغ و نگاه نو سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان کردستان به نمایش در می آید.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران سنندج، قلعه شاخانی گفت: به منظور حمایت از همه اقشار مردم به ویژه دانشجویان و دانش آموزان، بلیت های جشنواره امسال در استان کردستان با تخفیف 40 درصدی به فروش خواهد رسید.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان کردستان با همکاری استانداری، حوزه هنری و انجمن سینما جوان و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان برگزار مي شود.

قلعه شاخانی در خصوص مهمترین بخش ها و رویداد این جشنواره گفت: فیلم کارگردان نامی کردستانی ˈسالم صلواتیˈ تحت عنوان ˈ زمستان آخرˈ در افتتاحیه این جشنواره اکران می شود.

دبیر سی و دومین جشنواره فیلم فجر در استان کردستان گفت: در افتتاحیه و اختتامیه جشنواره علاوه برحضور تعدادی از کارگردانان و بازیگران مشهور سینمای ایران از هنرمندان عرصه سینمای کردستان نیز تجلیل خواهد شد.

وی افزود: به منظور بهره برداری فیلم سازان و هنرمندان هنر هفتم استان کردستان، تمهیداتی برای دیدن تمامی فیلم های این جشنواره به صورت ویژه دیده شده است.اکران جشنواره فیلم فجر در استان کردستان از 15 تا 25 بهمن جاری خواهد بود./ب
انتهای خبر/

برچسب ها: جشنواره ، افتتاحیه ، فیلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.