سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسنی: تیم ملی نیاز به سرمربی ندارد

پیشکسوت جودوکشورمان گفت: فدراسیون بدون سرمربی هم می‌تواند چند هدف را با هم پیگیری کرده و موفق شود.

فریدون محسنی پیشکسوت جودوکشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به نظر بنده تیم ملی نیاز به سرمربی ندارد بلکه نیاز به یک مدیر تیم‌های ملی دارد که بتواند مدیریت کند. یک نفر هم با سابقه جودو بالا و دارای علم روز در کنار وی به عنون هماهنگ کننده باشد. هر جودوکاری که عضو تیم ملی می‌شود مربی وی هم بیاید وهمراه او در تیم ملی باشد.

ورزشکاری که به مسابقات اعزام می‌شود مربی او هم همراه وی به مسابقات اعزام شود و چون این مربی با شرایط روحی و روانی جودو‌کار بیشتر آشنایی دارد بهتر می‌تواند او را هدایت کند و در نتیجه می‌توان نتیجه خیلی بهتری گرفت.

پیشکسوت جودوکشورمان در ادامه بیان کرد: این کارباعث ایجاد انگیزه برای تمامی مربیان می‌شود و باعث می‌شود مربی برود کارکند و استعدادیابی کند ودرنتیجه مربیان خود به خود به دنبال قهرمان‌پروری می روند و در این صورت دیگر نیازی نیست که به دنبال مربی برویم و از او بخواهیم که کار کند و استعدادیابی  کند.

با این وجود تب قهرمان‌پروری در بین مربیان کشور داغ می شود. با این کار فدراسیون چند هدف را با یک تیر می‌زند. یکی اینکه هزینه نمی کند، جودوکاران و مربیان را به تکاپو و تلاش وادار می کند و اینکه استعداد‌های شکفته شده و آماده راتحویل می‌گیرد وهم اینکه حرف وحدیث‌ها از فدراسیون دور می شود.

محسنی اظهار داشت: با اجرای این روش راه برای همه باز می‌شود و هر کس که ادعا می‌کند می‌تواند بیاید وسط و هر چه در چنته دارد رو کند.
دراین صورت سرمربی و ورزشکار در تیم ملی هیچ گاه احساس امنیت نمی‌کنند و به کار و تلاش بیشتری می‌پردازند.

پیشکسوت جودوکشورمان درخصوص انتخاب آخوند‌زاده به عنوان سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: من نمی دانم برچه اساسی این انتخاب صورت گرفته کاش فدراسیون بیوگرافی از آخوند‌زاده به مردم ورسانه‌ها اعلام می‌کرد تا همه بدانند که چه کسی سرمربی تیم ملی جودوشده است واگر فدراسیون سوابق ورزومه کاری وی را اعلام می‌کرد خیلی بهتر بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سابقه ، جودو ، محسنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.