سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"نامه شوکه‌کننده" در مورد هوسبازی‌‌های "وودی آلن" +تصاوير

دخترخوانده "وودی آلن" کارگردان و بازیگر هالیوودی پس از مدت‌های سکوتش را شکست و در نامه‌ای شوکه کننده از هوسبازی‌های وی پرده برداشت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه دیلی میل، "دیلان فارو" دخترخوانده این کارگردان کثیف، در نامه ای که در روزنامه نیویورک تایمز منتشر شد، جزئیات اذیت و آزار جنسی توسط پدرخوانده‌اش در سن 7 سالگی را به نگارش درآورد.

"دیلان فارو" دختر "میا فارو" بازیگر زن هالیوودی توضیح داد که پدرش(!) آلن، چگونه وی را در زمانیکه تنها 7 سال داشت در اتاق زیر شیروانی طبقه دوم خانه‌شان و در زمان غیبت مادرش مورد آزار جنسی قرار داده است.

وی نوشت: آلن به من وعده می‌داد اگر این موضوع را به کسی نگویم، مرا به پاریس می‌برد و به من اجازه می‌دهد در فیلم‌هایش بازی کنم.

"وودی آلن"  مدت‌های طولانی با "میا فارو"، بازیگر هالیوودی همکاری داشت و اگرچه هیچ‌گاه به طور رسمی با هم ازدواج نکردند ولی برای مدت زمانی طولانی با یکدیگر زندگی می‌کردند.

این دو صاحب سه فرزند بودند که دو تن از آن‌ها را به فرزند خواندگی پذیرفته بودند.

رابطه این دو ادامه داشت تا زمانی که "فارو" عکس‌های برهنه دختر خوانده‌اش "سون_یی پروین" را در آپارتمان آلن پیدا کرد.

دادگاه آلن و فارو برای مدت زمانی طولانی ادامه داشت تا آنکه دیلان به مادرش فارو گفت که آلن به او نیز تجاوز کرده است، این پرونده برای مدت زمانی طولانی ادامه پیدا کرد ولی دادگاه تشخیص داد که مورد تجاوز مطرح نیست.

فارو سرپرستی هر سه فرزند را به عهده گرفت و مدتی بعد در سال 1997 آلن و سون_یی با یکدیگر ازدواج کردند.
آلن در کنار "میا" و "دیلان" فارو

"دیلان فارو" در کودکی

آلن و سون_یی






"دیلان فارو"

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.