سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

شعبه تامین اجتماعی کاکی پاسخگوی نیاز افراد تحت پوشش نیست

سرپرست بخشداری کاکی گفت: شعبه اقماری بخش کاکی 5 هزار و 23 نفر عضو دارد که پاسخگوی نیاز افراد تحت پوشش نیست و امیدواریم که در آینده شاهد ارتقای این شعبه در کاکی باشیم.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، اسدالله حاجیانی گفت: در نشستی که با مسئول اقماری و روابط تامین اجتماعی استان بوشهر در کاکی انجام شده مقرر شد برنامه‌ریزی صورت گیرد تا شعبه اقماری کاکی به شعبه ارتقا یابد.

سرپرست بخشداری کاکی افزود: شعبه اقماری بخش کاکی 5 هزار و 23 نفر عضو دارد که پاسخگوی نیازمندی افراد تحت پوشش نیست و امیدواریم که در آینده شاهد شعب تامین اجتماعی در این بخش باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به شاخص‌های موجود در بخش کاکی از جمله شرکت‌های کشاورزی، مرغداری، پرورش سایت‌های میگو، اسکله بلور ساحلی و در آینده پارس شمالی ارتقای این شعبه امری ضروری به‌نظر می‌رسد.

حاجیانی خاطرنشان کرد: بیش از 550 صنف، 60 شرکت پرورش میگو و چهار شرکت مرغداری در کاکی فعال هستند.

وی گفت: معاون مسئول شعبه اقماری و مسئول روابط عمومی تامین اجتماعی استان بوشهر قول مساعد داده‌اند که نسبت به افزایش نیروی انسانی شعبه اقماری کاکی اقدام و برای شعبه تامین اجتماعی این بخش نیز پیگیری لازم را انجام دهند.

حاجیانی از همکاری اداره بهزیستی دشتی تقدیر کرد و افزود: با توجه به بارندگی‌های اخیر ساختمان فعلی شعبه اقماری کاکی قابل استفاده نیست و اداره بهزیستی شهرستان به صورت موقت برای امورات این شعبه همکاری کرده‌اند.

وی اضافه کرد: ما نیز قول مساعد داده‌ایم زمین مورد نیاز را در اختیار تامین اجتماعی استان قرار دهیم تا نسبت به احداث ساختمان تامین اجتماعی کاکی اقدام کنند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بوشهر ، کاکی ، بخشداری ، بهزیستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.