سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده سابق مشهد در مجلس:

استاندار جدید خراسان‌رضوی توانایی تعامل با نخبگان سیاسی استان را داشته باشد

نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استان خراسان رضوی یک استان خاص و ویژه است و دولت نیز برای انتخاب استاندار باید به صورت خاص به این استان نگاه کند.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، عفت شریعتی، افزود: استان خراسان رضوی از جهت همسایگی با برخی از کشورها و وجود حرم مطهر امام رضا(ع) استانی خاص است که آن را از دیگر استان‌ها متمایز می‌کند، دولت نیز باید برای انتخاب استاندار فرد جامع‌الشرایطی را انتخاب کند که بتواند شرایط پیشرفت همه جانبه استان را فراهم کند و برای رسیدن به اهداف و پیشرفت علاوه بر بررسی موقعیت‌های مختلف استان، برنامه‌های گوناگونی نیز برای این امر داشته باشد. امیدواریم دولت اهتمام ویژه‌ای را در معرفی استاندار توانا از نظر فرهنگی، سیاسی، تجربه و دانش در مسائل اجتماعی و اقتصادی ‌داشته باشد.

وی در خصوص نقش اعتدال در انتخاب استاندار اظهار کرد: این ویژگی به تدبیر، خرد، دانش و تعهد نماینده عالی استان برمی‌گردد. اگر استاندار جدید دارای ویژگی‌های قابل قبولی باشد، در خصوص اعتدال نیز به بهترین نحو تدبیر می‌کند.

شریعتی در خصوص شرایط استاندار جدید خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به اهمیت استان باید فرد شاخصی باشد، استاندار باید قابل اعتماد، کارآمد و با دانش باشد و مورد قبول همه گروه‌ها و جریان‌ها باشد، به طوری که این گروه‌ها برای پیشبرد اهداف معنوی و فرهنگی استان تلاش همکاری کنند، استاندار انتخابی باید با حمایت و کمک خود با نخبگان سیاسی، فرهنگی، اجتماعی ارتباط داشته باشد تا بتواند نیازها و مشکلات مردم را حل کرده و برای پیشبرد آرمان‌های نظام تلاش کند.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: مشهد ، نخبگان ، استاندار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.