سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

انهدام باند 5 نفره سارقان دراصفهان

با انهدام باند 5 نفره سارقان دراصفهان، 132 قلم اموال مسروقه كشف شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي كسب خبري مبني بر فعاليت گسترده يك باند در زمينه سرقت ماموران انتظامي كلانشهر اصفهان با اشاره به بررسي سوابق اعضاي باند و مشخص شدن اينكه مجرمان تحت تعقيب هستند گفت: ماموران با اجراي طرحي ويژه مخفيگاه آنان را تحت نظر قرار دادند و نهايتا در عملياتي ضربتي با هماهنگي قضايي به محل مورد نظر وارد شدند.

سرهنگ "حسن ياردوستي" اضافه كرد: اعضاي این باند متشکل از 5 زن و مرد سارق كه در حال استعمال مواد مخدر بودند در اين عمليات دستگير شدند و ماموران در بازرسي از محل تعداد 132 قلم انواع اموال مسروقه، همچنين از آنان 20 عدد پايپ شيشه اي، مقاديري مواد مخدر شيشه و هروئين كشف كردند.

وي با اشاره به اينكه مخفيگاه متهمان محلي جهت اوراق كردن خودروهاي مسروقه در نظر گرفته شده بود، افزود: در بازرسي از اين محل تعداد2 دستگاه خودرو مسروقه كه جهت اوراق شدن به اين مكان منتقل شده بود، كشف شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه متهمان با تشكيل باندي ضمن سرقت خودرو ها و محتويات داخل آن در امر خريد و فروش مواد مخدر نيز فعاليت گسترده اي داشتند، اظهار داشت:در بين يكي از سارقان دختري 13 ساله مشاهده شد كه در پوشش مردانه در ارتكاب جرايم بخصوص خريد و فروش مواد مخدر با اين گروه همكاري مي كرد.

"ياردوستي" با بيان اينكه تاكنون تعدادي از مالباختگان شناسايي و اموال مسروقه به آنان تحويل شده است، خاطر نشان كرد: تمام اعضاء اين باند به مراجع قضايي تحويل شدند.ب/


انتهای پیام


برچسب ها: انهدام ، باند ، سارقان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.