سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت عمران پردیس خبر داد:

تحویل 2هزار واحد مسکن مهر پردیس در 22 بهمن

2هزار واحد مسکن مهر پردیس در 22 بهمن‌ماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مهدی هدایت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه 71 هزار واحد مسکن مهر در سال گذشته آغاز شده است، گفت:2  هزار واحد مسکن مهر در فاز 3 پردیس در 22 بهمن‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.
 
وی در ادامه افزود: تحویل واحدهای مسکن مهر در فازهای 8 و 11 از شهریور‌ماه سال بعد آغاز و تا پایان سال 94 به بهره‌برداری می‌رسد.
 
مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب و شرکت برق باید زیرساخت‌های مورد نیاز را تأمین کنند گفت: پیشرفت وزارت نیرو در تأمین زیرساخت‌ها خوب نبوده و باید تلاش خود را برای تأمین زیرساخت‌ها بیشتر کند.
 
هدایت در ادامه اظهار داشت: شرکت عمران پردیس تمامی خطوط اتصال آب و شبکه فاضلاب را انجام داده و وزارت نیرو باید تنها آب و برق این واحدها را تأمین کند.
 
مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه تحویل واحدها بر اساس زمان قرارداد است گفت: تحویل باقی‌مانده واحدهای مسکن مهر از شهریور سال بعد آغاز و تا پایان سال 94 ادامه دارد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: عمران ، مسکن مهر ، پردیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۲:۰۸ ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
شمایی که میگی تحویل واحد ها بر اساس قرارداد است ایا اینو میدونی که فاز 11 و 8 باید براساس قرارداد از بهمن امسال یعنی بهمن 92 باید واحد ها را تحویل میدادند.مگه تو قراردادمون ننوشته که 18 ماه و بعد از آن اگر سازنده توان تحویل نداشت باید جریمه بپردازد