سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

ثبت رکورد ماهيانه حمل ريلي محصولات فولاد مبارکه

رييس واحد راه آهن شرکت فولاد مبارکه از دستيابي به رکورد جديد حمل ريلي محصولات به مقصد مشتريان داخلي و صادراتي در ديماه سال جاري خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، محمدعلي زارعي گفت: با توجه به برگزاري جلسات متعدد با واحدهاي ذيربط داخلي و راه آهن جمهوري اسلامي ايران و پيمانکاران حمل ريلي محصولات و نيز بکارگيري تمهيداتي از جمله ساخت سدل چوبي به تعداد موردنياز، در مسير قراردادن واگنهاي لبه کوتاه مسطح، هماهنگي درخصوص برنامه ريزي مناسب و بارگيري به موقع، تمرین و جابجايي سريع واگنهاي خالي و بارگيري شده طي ديماه سال جاري موفق به ثبت رکورد حمل 48000 تن محصول توسط واگن به مقاصد مشتريان شديم.

وي افزود: از اين مقدار حمل حدود 42500 تن فقط سفارش صادراتي به مقصد بندر عباس بوده است که نسبت به ميانگين بالاترين مقدار حمل در 9 ماهه اخير 40 درصد و نسبت به ميزان حمل ماه قبل 16 درصد رشد داشته است.

رييس واحد راه آهن شرکت فولاد مبارکه در پايان اظهار اميدواري نمود با تلاش و پيگيري کارکنان واحد راه آهن و ديگر واحدهاي ذيربط در ماههاي آينده شاهد ثبت رکوردهاي جديدي در حمل ريلي محصولات باشيم و گام بلندي در جهت استفاده هرچه بيشتر از صنعت حمل و نقل ريلي بعنوان يک صنعت سبز برداريم. /ش ک


انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.