سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

بررسی پیش نویس آیین نامه فعالیت هیات های نمایندگان اتاق ها در اتاق اصفهان

جلسه فوق العاده هیات نمایندگان اتاق اصفهان به بررسی پیش نویس آیین نامه نحوه تشکیل فعالیت هیات های نمایندگان اتاق ایران و شهرستان ها ویرایش نوزدهم اختصاص یافت .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، در ابتدای این جلسه رییس اتاق اصفهان با اشاره به اینکه اتاق های بازرگانی بزرگترین نهاد های غیر دولتی در کشورهای توسعه یافته است ،گفت:اتاق بازرگانی به عنوان مهمترین تشکل قانونی همواره نقش موثری در پیگیری خواست های اعضای خود از دولت دارد.

«خسرو کسائیان» افزود:تقویت تشکل های اقتصادی باعث توسعه فعالیت مدنی در بین تشکلها و ساختار اقتصادی کشور می شود و دستیابی به توسعه اقتصادی را آسان تر می کند .

وی افزود:در این پیش نویس بندهایی از فصول اول تا هشتم آیین نامه نحوه تشکیل و فعالیت هیات های نمایندگان اتاق ایران و اتاق های شهرستانها به همت امور حقوقی اتاق ایران مورد اصلاح قرار گرفته است.

کسائیان با اشاره به موفقیت اتاق اصفهان در دریافت دفتر مدیریت سبز(green office ) گفت:اتاق اصفهان تلاش کرده با استفاده از تکنولوژی های جدید در مصرف بیهنه انرژی در بخش های مختلف اقدام کند و در سالم نگه داشتن محیط زیست اطراف خود همواره موثر عمل کند.

نایب رییس اتاق اصفهان در این جلسه گفت:یکی از وظایف مهم تشکل های اقتصادی پیگیری مسایل واحدهای تولیدی است و در این راستا باید اقدامات موثری از سوی تشکل ها صورت گیرد.

«سید عبدالوهاب سهل آبادی» به تعطیلی 25 واحد تولیدی مصالح ساختمانی در شرق اصفهان اشاره کرد و خواستار برطرف شدن مشکلات این واحدها شد. /ش ک


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، جلسه ، پیش ، نویس ، آیین ، نامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.