سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظریف در دیدار با رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس آلمان مطرح کرد؛

تاکید بر نقش پارلمان‌های دو کشور برای بسترسازی مناسب در فضای جدید روابط ایران و آلمان

رئیس دستگاه دیپلماسی در دیدار با رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس آلمان بر نقش پارلمان‌های دو کشور برای بسترسازی مناسب در فضای جدید روابط ایران و آلمان تاکید کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ در جریان دیدار رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس آلمان با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان آخرین تحولات و روابط دو جانبه و همکاری‌های پارلمانی دو کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

دراین ملاقات که در حاشیه پنجاهمین کنفرانس امنیتی در شهر مونیخ آلمان انجام گرفت، وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به سوابق طولانی و درازمدت همکاری‌های دو کشور در بخش‌های اقتصادی، سیاسی و به‌ویژه فرهنگی، به استفاده بهینه طرف‌های آلمانی از فرصت ایجاد شده ناشی از توافق جمهوری اسلامی ایران با گروه 1+5 اشاره کرد و بر نقش پارلمان‌های دو کشور برای بسترسازی مناسب در فضای جدید روابط ایران و آلمان تاکید کرد.

رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان آلمان با اشاره به تحولات مثبت ایجاد شده در روابط دو کشور و همکاری‌های گسترده بخش‌های اقتصادی، بر رفت و آمدهای پارلمانی و تمایل پارلمان آلمان برای داشتن ارتباط مستمر با همتایان ایرانی خود تاکید کرد.

در این دیدار آخرین تحولات منطقه از جمله درخاورمیانه و اروپا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.