سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"مروان شربل" وزير کشور لبنان : اوضاع امنيتی لبنان ناپايدار است

وزير کشور لبنان در گفتگو با المنار: اوضاع امنيتی لبنان ناپايدار است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی المنار؛ وزیر کشور لبنان تروریسم را بزرگتر از دستگاه امنیتی لبنان خواند اما تاکید کرد که نیروهای امنیتی و ارتش، شبانه روز در تلاش برای تامین امنیت لبنان هستند.
" مروان شربل" وزیر کشور لبنان در پاسخ به این سوال که ارتش لبنان متهمان رابازداشت می کند اما چرا باز هم اقدامات تروریستی صورت می گیرد، اظهار داشت: موضوع تروریسم مساله ساده ای نیست، تروریسم بزرگتر از دستگاه امنیتی لبنان است. عراق، روسیه، یمن، سوریه و حتی آمریکا هم درگیر آنست. اما با این حال دستگاههای امنیتی و ارتش لبنان شبانه روز با همه امکانات موجود در تلاش برای ایجاد امنیت هستند ولی متاسفانه نا امنی ها در لبنان رو به گسترش است.
"مروان شربل" در مورد احتمال دخالت عمر الاطرش در این انفجار گفت: نمی توان فقط یک شخص را متهم کرد چرا که برای طراحی و اجرای یک عملیات تروریستی شاید 50 یا 100 نفر دخیل شوند. در لبنان، تعداد خودروهای سرقتی بسیار زیاد است که تروریستها از آنها استفاده می کنند.ما طی شش ماه 300 یا 400 مورد سرقت خودرو را ثبت کرده ایم. نکته دیگر آنکه خودروهای انفجاری، در سوریه بمب گذاری می شوند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.