سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاسمی: با صلاحدید کادر فنی در جام تختی کشتی می گیرم/اهل کری خواندن نیستم

دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن گفت:همیشه تابع تصمیم و نظر کادر فنی بوده و هستم و هم اکنون نیز با صلاحدید آنها در جام تختی کشتی خواهم گرفت.

کمیل قاسمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:از آنجا که اردوهای تیم ملی پس از مسابقات جهانی 2013 با وقفه ای کوتاه آغاز شد تمریناتم را زیر نظر کادر فنی دنبال کردم و هم اکنون نیز برای حضور در مسابقات جام جهان پهلوان تختی آماده می شوم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا با درخواست خودش در جام تختی کشتی می گیرد گفت:من همیشه تابع تصمیمات مربیان تیم ملی و شخص رسول خادم بودم و هم اکنون نیزبا صلاحدید آنها در جام تختی کشتی می گیرم.

آزاد کار سنگین وزن کشورمان در خصوص میزان آمادگی اش برای حضور در جام تختی اظهار داشت:به هرحال در حال حاضر با توجه به تمرینات پرفشاری که پشت سر گذاشتم از آمادگی چندان مطلوبی برخوردار نیستم و با یک شرایط بدنی نسبی در این رقابتها روی تشک خواهم رفت.

قاسمی درباره این که آذرشکیب از حضور او در رقابتهای جام تختی اظهار خوشحالی کرده گفت:من اهل کری خواندن نیستم و حرفم را در میدان مسابقه می زنم،به هرحال آذرشکیب یکی از کشتی گیران خوب سنگین وزن کشورمان است و برای او احترام زیادی قائل هستم و اگر در جام تختی با وی کشتی گرفتم سعی خواهم داشت روی تشک همه چیز را ثابت کنم.

وی در خاتمه عنوان کرد:این طور که پیش بینی می شود مسابقات جام تختی امسال با توجه به حضور نفرات عنوان دار خارجی در سطح بسیار بالایی برگزار خواهد شد که من نیز همچون گذشته در این رقابتها طوری کشتی خواهم گرفت که شرمنده مردم عزیزم نشوم.

انتهای پیام/
برچسب ها: قاسمی ، جام تختی ، المپیک ، کشتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.