سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوسنیایی‌های شبکه سحر،" شاید برای شما هم اتفاق بیافتد "

مجموعه تلویزیونی " شاید برای شما هم اتفاق بیفتد " از کانال 1 شبکه سحر برای مخاطبان سریال‌های ایرانی در منطقه بالکان، به روی آنتن است.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، مجموعه تلویزیونی " شاید برای شما هم اتفاق بیافتد " به سرپرستی مهدی سعادت احمدنیا به بوسنیایی زیرنویس شده و پخش می‌شود.

ترجمه متون این سریال را حسین ظریف میرزائیان برعهده داشته و ارناد پانجیچ ویراستاری این متون را انجام داده است. امیر قاسمی و مهدی سعادت احمدنیا اپراتوری زیرنویس این مجموعه را انجام داده‌اند.

سریال " شاید برای شما هم اتفاق بیافتد " مجموعه داستانی است که برای شبکه پنج سیما به کارگردانی راما قویدل، محمود معظمی و احمد معظمی به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان در چند فصل تولید شده و از شبکه تهران در معرض دید مخاطبان داخلی قرار گرفته است. این مجموعه به صورت اپیزودیک تولید و با هدف انتقال پیام های اخلاقی و اجتماعی به مخاطبان ساخته شده است.

  میترا حجار، ایرج نوذری، اشکان خطیبی، نرگس محمدی، هیلا اکرانی، عمار تفتی، شهرام عبدلی، حسن اسدی، علی رام نورایی، پویا امینی، امیرمحمد زند، عباس غزالی، سحر قریشی، سمانه پاکدل، محسن افشانی، حدیثه میرامینی و ... تعدادی از بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مجموعه تلویزیونی " شاید برای شما هم اتفاق بیافتد " هر روز ساعت 11:45 به وقت تهران به مدت 45 دقیقه از سیمای بوسنیایی شبکه بین المللی سحر برای مخاطبان این شبکه در بوسنی و هرزگوین و منطقه بالکان پخش می‌شود.

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.