سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

افتتاح 12طرح صنعتی و معدنی استان فارس در دهه فجر

از 12 طرح صنعتی و معدنی در دهه فجر در فارس بهره برداری می شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ علی همتی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس گفت: برای بهره برداری از این طرحها افزون بر دو هزار و 479 میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی انجام شده است.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این واحدهای صنعتی و معدنی برای بیش از 400 نفر اشتغال ایجاد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به برخی از این طرح ها گفت: بهره برداری رسمی از کارخانه سیمان سپهر قیر و کارزین سالانه بیش از شش میلیون تن به ظرفیت تولید سیمان استان فارس افزوده خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان فارس بیان کرد: این طرح با سرمایه گذاری یک هزار و 900 میلیارد ریال ایجاد و با بهره برداری از آن برای 100 نفر اشتغالزايي شده است.

همتی افزود: این طرحها در شهرک بزرگ صنعتی شیراز، شهرك صنعتي خرمبيد، نواحی صنعتی سپیدان، دوکوهک، قیر وکارزین و سپیدان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: بهره برداری این طرحها در زمینه صنایع سیمان، فرآورده های غذایی و تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی، صنایع سلولزیو صنایع شیمیایی به فعالیت می پردازند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: بهره برداری از کارخانه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با سرمایه گذاری بیش از 66 میلیارد ریال و اشتغالزایی 80 نفری کارخانه تولید شانه های سلولزی با ظرفیت تولید دو هزار و 200 تن وسرمایه گذاری 45 میلیارد ریال، کارخانه تولید آب معدنی، با میزان سرمایه گذاری 42 میلیارد ریال واشتغالزایی 15 نفری و کارخانه لبنیات با سرمایه گذاری 18 میلیارد ریال در شهرک صنعتی همایجان از جمله مهمترین این طرحها است.

همتی از بهره برداری پنج واحد مربوط به صنایع معدنی نیز در این ایام خبرداد و افزود : این واحدها در زمینه تولید شن و ماسه و بتون آماده در منطقه دوکوهک شیراز و سنگبري در شهرك صنعتي خرمبيد فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: افتتاح ، صنعتی ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.