سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیگ‌زاده: تلاش می‌کنیم با شکست مس به فینال برسیم

بازیکن تیم فوتبال استقلال استقلال در خصوص تساوی استقلال مقابل مس گفت:‌ زمین کرمان اصلا کیفیت خوبی نداشت و واقعا نمی‌شد در این زمین بازی کرد.

به‌گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، هاشم بیگ‌زاده در خصوص تساوی استقلال مقابل مس گفت:‌ زمین کرمان اصلا کیفیت خوبی نداشت و واقعا نمی‌شد در این زمین بازی کرد همین مسئله در روند بازی ما تاثیر گذاشت تا نتوانیم به پیروزی برسیم.

بیگ‌زاده در خصوص گل خوردن استقلال در دقایق پایانی بازی اظهار داشت: فوتبال همین است همان‌طور که در بعضی از بازی‌ها در دقایق پایانی بازی گل زدیم در این دیدار هم در دقایق پایانی گل خوردیم. با این حال اگر به برد می‌رسیدیم شرایط‌مان خیلی بهتر می‌شد و می‌توانیم فاصله خود را با رقبا بیشتر کنیم.

بازیکن استقلال تصریح کرد: خوشبختانه در روزی که ما مساوی کردیم بقیه رقبای اصلی‌مان هم نتوانستند به برد برسند، تا همچنان در صدر باقی بمانیم. امیدوارم در ادامه لیگ شرایط خیلی بهتری داشته باشیم و با كسب پیروزی در بازی‌های باقی‌مانده جایگاه خود را حفظ کنیم.

بیگ‌زاده بازی با مس را در جام‌حذفی اینگونه پیش‌بینی کرد: این بازی به مراتب سخت‌تر از دیدار ما در لیگ است چرا که جایی برای تساوی ندارد از این‌رو باید خیلی تلاش کنیم تا به امید خدا برنده این بازی باشیم.

می‌دانیم کار سختی داریم، اما با توجه به اینکه هدف اصلی‌مان فقط قهرمانی است تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا با گذشتن از سد مس به فینال برسیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، استقلال ، مس ، حذفی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.