سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/استاندار قم:

فدای جان در راه ایران و اسلام افتخار است

استاندار قم گفت: ما تا آخرین قطره خونمان برای دفاع از مرز و بوم ایران و دفاع از ملت و شرف ایران آماده‌ایم و جان خود را فدای ایران و اسلام می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش پیش از ظهر امروز در مراسم گلباران بیت امام (ره) در قم ضمن تشکر از فرمانده سپاه و مسئولان استان و مردم برای حضور در این مراسم گفت: امروز شاید از زیباترین روزهای زندگی ما باشد.

وی با بیان اینکه ما شاهد بودیم که امام (ره) چگونه و با چه شکوهی با یک استقبال میلیونی وارد میهن شدند، ادامه داد: خداوند ناجی برنامه‌های امام (ره) در آن روز بودند و هیچ‌کس جز خداوند نمی‌توانستند آن برنامه‌ها را اجرا کنند.

استاندار قم عنوان کرد: در آن روز سربازان دشمن با وسیله‌هایی که در اختیار داشتند به عنوان سرباز امام وارد شدند.

وی تصریح کرد: پس سه دهه از انقلاب ملت ایران با یک توان بزرگ و با یک قدرت الهی به پیش می‌روند.

صالحی‌منش ادامه داد: اگر امروز دولتمردان در جبهه‌های مذاکره موفقیتی به دست می‌آورند به دعای امام (ره)، رهبری و به پشتوانه ملت بزرگ ایران است.

وی عنوان کرد: سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی همچنان در صحنه‌های دفاع از این مردم بوده و راه را بر تجاوز بیگانگان بسته‌اند.

استاندار قم افزود: ما امروز در خانه امام (ره) گرد هم آمده‌ایم و از اینجا بیعت خود را با امام (ره) و خلف صالحش اعلام می‌کنیم.

وی اظهار کرد: ما تا آخرین قطره خونمان برای دفاع از مرز و بوم ایران و دفاع ملت و شرف ایران آماده‌ایم و جان خود را فدای ایران و اسلام می‌کنیم.

صالحی‌منش عنوان کرد: از اینجا به رهبر عزیزمان می‌گوییم که همانطور که در رکاب امام (ره) بودیم امروز در رکاب تو هستیم.

وی با اشاره به اینکه ما دولتمردان ایران با تلاش خود در خدمت ملت ایران هستیم، گفت: به امید خدا ملت ایران همیشه سرافراز خواهد بود/ش ک.

برچسب ها: قم ، فدای ، جان ، راه ، ایران ، اسلام ، افتخار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.