سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با دهه فجر؛

غبارروبی، عطر افشانی و گلریزان در گلزار شهدای یافت آباد

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18، از اجرای طرح غبارروبی، عطر افشانی و گلریزان همزمان با دهه فجر در گلزار شهدای یافت آباد خبر داد.

نامداری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: اجرای طرح غبارروبی، عطر افشانی و گلریزان گلزار شهدای یافت آباد همزمان با دهه فجر از اقدامات اجرایی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 است. 

این طرح به منظور گرامیداشت و بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی همزمان با دهه فجر در گلزار بشهدای یافت آباد اجرا می‌شود. 

وی ادامه داد: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18، پایگاه‌های بسیج بیت‌الزهرا (س) شهدای یافت آباد مشارکت و همکاری دارند. 

نامداری با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: اجرای طرح غبارروبی، عطر افشانی و گلریزان گلزار شهدای یافت آباد در منطقه 18، برگزاری راهپیمایی بزرگ 22 بهمن از اقدامات اجرایی این طرح است. 

وی خاطر نشان کرد: برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر در محلات منطقه 18، برگزاری جشن انقلاب در مدارس منطقه 18، نمایش فیلم همزمان با دهه فجر، برگزاری دوره‌های آموزشی همزمان با دهه فجر از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است. 

انتهای‌پیام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.