سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

طرح امداد نوروزی از ۲۵ اسفند در استان خراسان رضوی آغاز می‌شود

طرح امداد نوروزی از ۲۵ اسفند در استان خراسان رضوی آغاز می‌شود، بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در این ایام تمامی اورژانس‌های بیمارستانی، اتاق‌های عمل و ستاد هدایت درمان دانشگاه به صورت ۲۴ ساعته برای هدایت احتمالی بیماران فعال است.

دکتر رضا وفایی‌نژاد مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: واحدهای مختلفی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در دانشگاه فعال می‌شود که یکی از مهم‌ترین این واحد‌ها مدیریت اورژانس و فوریتهای پزشکی است، طرح امداد نوروزی در تمامی محورهای برون شهری و در شهرهای استان با همکاری دانشگاه‌ها و دانشکده‌های مشهد، تربت حیدریه، سبزوار، گناباد و نیشابور تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت. 
 
وی افزود: در این طرح ۱۶۷ پایگاه شامل ۶۹ پایگاه شهری و ۹۸ پایگاه جاده‌ای به همراه ۱۸۳ دستگاه آمبولانس و یک هزار نیرو به زائران بارگاه منور حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و مسافران نوروزی در صورت لزوم خدمات ارائه می‌دهند. 
 
وفایی‌نژاد تصریح کرد: ‌بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در این ایام تمامی اورژانس‌های بیمارستانی، اتاق‌های عمل و ستاد هدایت درمان دانشگاه به صورت ۲۴ ساعته برای هدایت احتمالی بیماران فعال است. 
 
مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهارداشت: پوشش برنامه ویژه سال تحویل و سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این طرح عنوان کرد و گفت: بر این اساس شش درمانگاه تخصصی به همراه پزشک و پرستار و پایگاههای ویژه اورژانس در اطراف و داخل حرم مطهر رضوی در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.