سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

کشف 14 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در ایلام

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو و کشف 14 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علیرضا گوهری اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو و تماس‌های شهروندان با مرکز پلیس 110 موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و فعال کردن گشت‌های شبانه در نقاط کور و جرم‌خیز و همچنین کنترل سارقان سابقه‌دار سرنخ‌هایی از رد پای سارق حرفه‌ای در این پرونده باز شد.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان ایلام تصریح کرد: با پیگیری‌های مداوم و مراقبت‌های نامحسوس ماموران مخفیگاه این سارق که در امر سرقت لوازم داخل خودرو فعالیت داشت، شناسایی و تحت کنترل ویژه پلیس قرار گرفت.

گوهری بیان داشت: در یک عملیات موفق پلیسی سارقان در مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد و در تحقیقات اولیه به 14 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

وی ادامه داد: شهروندان اگر به هشدارهای انتظامی پلیس توجه جدی داشته و نسبت به بالا بردن ضریب امنیتی خودروهای خود اقدام و آنها را در محل‌های امن و دارای نگهبان پارک کنند، خودروی آنها با سرقت مواجه نخواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه تمام مالباختگان این پرونده شناسایی و برخی از اموال مسروقه به صاحبانشان بازگردانده شده است، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و سارق جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ایلام ، سرقت ، خودرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.