سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست جدید انجمن فوتبالدستی:

حضور مقتدرانه در مسابقات جهانی و بین المللی مهمترین هدف ما است

سرپرست جدید انجمن فوتبالدستی گفت: تشکیل تیم های ملی قوی برای آقایان و بانوان و حضور قدرتمند در مسابقات جهانی و بین المللی از مهمترین اهداف ما در این انجمن است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، "عبدالحسین دلداده مهربان" با بیان این مطلب افزود: نظر به تاکید رئیس فدراسیون مبنی بر حضوری موثر در آوردگاههای بین المللی در نظر داریم با سرو سامان به شرایط مالی و جذب اسپانسر تیم ملی فوتبالدستی را به مسابقات جهانی فرانسه و اتریش که اردیبهشت و تیرماه سال آینده برگزار می شود، اعزام کنیم.
وی اظهار داشت: به همین منظور در نظر داریم فروردین ماه سال 93 مسابقات سراسری انتخابی تیم ملی در 2 رده آقایان و بانوان را برگزار کنیم و با شناخت نفرات برتر، هفته اول اردیبهشت اردوی آماده سازی تیم ملی را برپا خواهیم کرد.

مهربان برگزاری همایش پیشکسوتان و مسئولان کمیته های استانی را اولین اقدام این انجمن تحت مدیریت جدید خواند و تصریح کرد: طبق برنامه قرار است در ایام مبارک دهه فجر در شهرستان ساری همایش پیشکسوتان و مسئولان کمیته های استانی را در خصوص موانع و مشکلات فوتبالدستی و راههای توسعه و گسترش این رشته پرطرفدار در سراسر کشور را برگزار کنیم.

وی افزود: در این راستا راه اندازی این رشته در ارگانها و نهادهای سطح کشور را در دستور کار داریم و مقرر است که آموزشهای لازم را برای علاقه مندان این رشته مهیا نماییم.

سرپرست انجمن فوتبالدستی ارتقای سطح داوری و مربیگری فوتبالدستی را مهم توصیف کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه فوتبالدستی ایران در سطح جهان جایگاه شناخته شده ای دارد لذا باید مربیان و داوران کشورمان هم با علم روز دنیا آشنا شده و مدارج بین المللی را طی کنند و برای ارتقای سطح آنها هم برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی در پایان تاکید کرد: برگزاری لیگ فوتبالدستی که قرار است برای اولین بار برگزار شود یکی دیگر از راهکارهای گسترش و تعمیم این رشته است که بعد از رقابتهای جهانی این مسابقات را برپا خواهیم کرد.
 
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.