سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند بزرگ سارقان منازل با 120 فقره سرقت

باند بزرگ 7 نفره از سارقین منزل توسط کارآگاهان پایگاه آگاهی غرب اصفهان شناسایی و دستگیر و منهدم گردید. این سارقین به 120 فقره سرقت منزل در شهر اصفهان اقرار نمودند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در خصوص این خبر اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در پایگاه غرب اصفهان با اطلاع از فعالیت یک باند بزرگ از سارقان منزل تحقیقات تخصصی خودشان را آغاز که نهایتا این تحقیقات 2 ماهه منجر به شناسایی و دستگیری 4 نفر از سارقین حرفه‌ای و سابقه دار منزل و 3 مالخر سابق دار در این زمینه و انهدام باند بزرگ سارقین منزل گردید.
 
سرهنگ کارآگاه ستار خسروی افزود: از این باند اموال مسروقه شامل طلاجات، نقره، اشیای عتیقه، لوازم منزل و .. به ارزش یک میلیارد تومان کشف و در حال تحویل به مالباختگان است. از این افراد مواد مخدر و آلات و ادوات مصرف مواد مخدر زیادی کشف گردید.
 
وی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده متهمین تاکنون به 120 فقره سرقت در شهر اصفهان اقرار نمودند که تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.
 
سرهنگ کارآگاه با بیان اینکه این افراد بین ساعت 2 بعدازظهر تا 12 شب از منازلی که سیستم‌های حفاظتی و مناسبی نداشتند، سرقت می‌کردند به همشهریان توصیه نمودند: از نگهداری اموال با ارزش خود در داخل منزل خودداری و آنها را به صندوق امانات بسپارید. دیوارها را به نرده و حفاظ و دوربین‌های مدار بسته مجهز کنند به تردد و توقف افراد مشکوک در کوچه‌ها حساس و به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: انهدام ، سارق ، منزل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.