سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/فرمانده ارشد نظامی سپاه پاسداران:

رجز خوانی مقامات آمریکایی به خاطر ترس آنها از ایران است

سردار دکتر رحیم یعقوبی در یادواره شهدای امنیت چهلمین روز شهادت نیروهای گروه 47 سلمان در حادثه تروریستی سراوان اظهارداشت: به رجز خوانی های مقامات آمریکایی نباید توجه کرد چرا که آنها فراموش کرده اند که دوسال است توسط پادشاه عمان برای ما پیام میفرستند و التماس میکنند تا با مذاکره کنند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مشهد،  .

وی با بیان اینکه همه باید آماده یک جهاد بزرگ در راه خدا باشند گفت: این جهاد مقدس ممکن است در جبهه جنگ نرم،در جبهه پاکسازی میادین مین و جبهه حق علیه باطل تجلی پیدا کند.

معاون ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه وقتی باب شهادت باز میشود زخم های در راه آن از هر عسلی شیرین تر است گفت:به برکت خون مطهر شهدا امروز ما در برابر تمام کشورهای متجاوز ایستاده ایم و شما درمذاکرات ژنو دید که چطور دشمن برای مذاکره با ما التماس میکرد.

وی افزود: امروز ما در کشورهای منطقه شاهد هستیم که دشمن در کشورهای مانند عراق,پاکستان ,مصر و افغانستان چه کارهایی میکند و به برکت توان نیروی نظامی جمهوری اسلامی ایران و خون شهدا میبینیم که دشمن حتی جرات فرستادن یک هواپیمای بدون سرنشین به کشورما را ندارد.

این یادگار 8 سال دفاع مقدس تصریح کرد: امروز به برکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرمحموله انفجاری و تروریستی کشف و ضبط میشود .

یعقوبی با بیان اینکه ما همواره به امام حسین (ع) اقتدا میکنیم اضافه کرد:ما عاشورائیانی هستیم که از هیچ جنگی نمیهراسیم و در برابر دشمن مانند حبیب بن مظاهر می ایستیم .

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه بزرگ قرن حاضر بود تاکید کرد: بذر این انقلاب با خون،جان،مال و ناموس ملت ایران پاشیده شده و ما برای دفاع از آن باید در هرکارزاری حاضر شویم.

فرمانده ارشد نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی ایران خط بطلان برتمامی تفکرات مادی و ضد بشری غرب بود.

وی گروه 47 سلمان سبزوار از یگان های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه ایجاد امینت پایدار و انسداد مرزها دانست و گفت:این یگان توانسته است در جنوب شرق و شمال غرب نقش بسزایی را در ایجاد امنت پایدار داشته باشد.

وی کوههای سربه فلک کشیده قندیل در کردستان را نماد تسخیر ناپذیر کومله دموکرات ها از قبل از انقلاب اسلامی تا پس از آن دانست و ادامه داد: به برکت وجود نیروهای سپاه پاسداران این کوهها فتح شد و دشمن شکست سختی از نیروهای انقلاب خورد.

وی وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دفاع از دستاوردهای انقلاب دانست و تصریح کرد:ما دردورترین نقاط کشور تلاش داریم تا بتوانیم امنیت پایدار را ایجاد کنیم .

گفتنی است شهیدان حسن باعثی،ابوالفضل احمدی،علی توحیدی تبار،مهدی صالحی،ابوالقاسم شمسی نیا،مجتبی بیدی،علی دل آسایی از شهیدانی هستند که در راه امنیت کشور جان خود را فدای انقلاب کرده اند./ش ک

 

برچسب ها: مقامات ، آمریکا ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.