سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

کاهش 20 درجه ای هوا تا پایان هفته در مشهد

بارش برف در چهلمین روز از زمستان، مشهد را سفید پوش کرد و چهره زمستانی را به این شهر بازگرداند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، پس از گذشت ۴۰ روز از آغاز زمستان، بارش برف پایتخت معنوی ایران را سفید پوش و شهروندان مشهدی را هم خوشحال کرد.

از شب گذشته بارش برف در خیابانهای مشهد آغاز شد و بسیاری از مناطق شهر را سپید پوش کرد تا دعای شهروندان مشهدی برای نزول رحمت الهی در روزهای میانه فصل سرما، بالاخره به استجابت الهی برسد.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:دمای هوای مشهد طی روزهای آینده بین 15 تا 20 درجه کاهش خواهد یافت.

یحیی قائنی پور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باتوجه به ورود جریانات سرد شمالی به استان و آغاز بارش ها، دمای هوا در شهر مشهد به شدت کاهش خواهد یافت.

وی افزود:طبق پیش بینی های انجام شده،بارش برف و باران از ساعات بعدازظهر روز جمعه در مشهد آغاز شده و تا پایان امروز ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد:دمای هوای مشهد از امروز تا پایان هفته بین 15 تا 20 درجه کاهش یافته و به 15 درجه زیر صفر در ساعات پایانی شب خواهد رسید.

قائنی پور خاطر نشان کرد:به دلیل کاهش دما،یخزدگی معابر طی روزهای آینده در مشهد به وقوع خواهد پیوست و به دانش آموزان و افراد میانسال توصیه می شود با احتیاط بیشتری در معابر تردد نمایند.

وی گفت: پیشبینی میشود میزان بارندگی در شهرستانهای سرخس، تایباد، صالح آباد، تربتجام، فریمان، کلات و درگز نسبت به سایر نقاط بیشتر باشد.

قائنی پور افزود: اختلال در سیستم حمل و نقل استان به علت تشکیل مه، وزش باد، کولاک برف و باران و کاهش دید مخصوصاً در مسیرهای سردسیر و کوهستانی وجود دارد./ش ک

 

برچسب ها: کاهش ، دما ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.