سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد

نخستین "سبد کالا" از فردا توزیع می‌شود / سامانه پیامکی با اختلال مواجه شد

پس از اخبارهای مختلف درباره توزیع سبد کالای دولت، بالاخره وزارت صنعت روز گذشته در اطلاعیه‌‌ای از زمان و نحوه توزیع سبد کالای مرحله اول پرده برداشت که بر اساس این اطلاعیه نخستین سبد کلا از فردا توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، روز گذشته وزارت صنعت ،معدن وتجارت، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: سبد كالا فقط به مستمری بگیران تأمین اجتماعی و کارگران با حقوق زیر 500هزار تومان داده می شود.

در این اطلاعیه علاوه بر اعلام گروه هایی که سبدکالا به آنها تعلق می گیرد، عنوان شده است که این سبد ازیکشنبه، 13 بهمن ماه به مدت 15 روز به صورت رایگان توزیع خواهد شد.
 
بر اساس اين گزارش، در اطلاعیه بیان شده که  سرپرستان خانوار می توانند از طریق سامانه پیامکی5000499 و سامانه اطلاع رسانی سبد کالا به آدرس اینترنتی www.yaranehkala.ir از دریافت یا عدم دریافت سبد کالای خود اطلاع یابند.

اين گزارش مي افزايد؛ سرپرستان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی«ره»،  سرپرستان خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور، سرپرستان خانوارهای مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی (با حقوق مستمری زیر پنج میلیون ریال)، سرپرستان خانوارهای کارگران مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی (با حقوق زیر پنج میلیون ریال)، سرپرستان خانوارهای کارکنان  شاغل و بازنشسته نیروهای دولتی و سرپرستان خانوارهای طلاب، خبرنگاران، دانشجویان متأهل می‌توانند سبد کالای مرحله اول خود را شامل 10 کیلوگرم برنج، 4 کیلوگرم مرغ، 2 بطری روغن مایع، 2 بسته پنیر بسته‌بندی شده، 1 شانه تخم مرغ یا 24 عدد بسته‌بندی شده، از تاریخ یکشنبه 13 بهمن 1392 طی 15 روز بتدریج بصورت رایگان از مراکز اعلام شده دریافت کنند.
 
  مشمولین‌ می‌توانند با مراجعه به  فروشگاه‌های امکان (کارگران) ـ اسکاد (کارکنان دولت) ـ اتکا (نیروهای مسلح) ـ رفاه (کمیته امداد ـ بهزیستی) ـ سپه (عموم مردم) ـ شهروند (عموم مردم) ـ  اتحادیه فرهنگیان (فرهنگیان ـ عموم مردم) سبدکالای خود را دریافت کنند البته باید گفت بر اساس اطلاعیه وزارت صنعت, دریافت سبد کالا منوط به ارائه کارت ملی و کارت بانکی سرپرست خانوار که وجه یارانه به آن واریز می‌شود به مراکز توزیع است همچنین آن دسته از افرادی که دارای کارت بانکی نمی‌باشند، می‌توانند با مراجعه به بانکی که حساب یارانه ‌دارند درخواست صدور کارت بانکی نمایند.
 
نکته قابل تامل درتوزیع این سبد کالا این است که برخی مشمولان واقعی از سبد جا مانده‌‌اند، کارگران روزمزد، غیر بیمه‌ای و بدون قرارداد کار که بخش عظیمی در طرح حمایتی دولت تدبیر و امید از اقشار کم درآمد بودند سبد کالا نمی گیرند.

لازم به ذکر است، وزارت صنعت معدن و تجارت سامانه پیامکی 5000499 را برای اطلاع مردم از نحوه دریافت یا عدم دریافت سبد کالایی اعلام کرد، اما این در حالی است که روز گذشته اعتراضات فراوانی از سوی مردم در خصوص نحوه توزیع و همچنین بی عدالتی در توزیع سبد کالا صورت گرفت.

بر اساس این گزارش، از صبح امروز سامانه پیامکی سبد کالا فعال نیست و افرادی که پیامک به این سامانه ارسال می کنند هیچ پاسخی دریافت نمی کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سبد کالا ، فردا ، توزیع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۸
در انتظار بررسی: ۰
رضامطغردادی
۰۲:۰۳ ۱۱ دی ۱۳۹۶
توروخدابه مسولین کمیته امداداستان همدان شهردمق تذکری داده شود چون واقعاباارباب رجوع خیلی بدرفتاری میکنندمیگن بیاییدوام بگیرید امابانکی داخلی نمیدن ماکه تحت پوشش کمیته هستیم ووام مسکن بدهکاریم ایابانک استعلام نمیکنه اصلا مگه کارمندمیادبه تحت پوشش امدادضامن بشه اصلا شدنی دراخرهم میگن حقوقتونوقطع میکنیم چه خاکی به سرمون بریزیم
ندا
۰۹:۳۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
دستشون درد نکنه که کارگر با درامد 500 هزار تومان رو بهش سبد کالا تعلق نگرفت که به نون شبش محتاجه
ناصر
۲۳:۰۱ ۲۹ اسفند ۱۳۹۲
دولت تدبیر و امید:با کدام کلید سبد کالای مستضعفان را قفل کرده ای که فقط به اقشار پر در امد تعلق میگیرد...!!!! واقعا اگه این زندگیه مرگ چه شکلیه؟؟؟؟
مهدی
۰۸:۲۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
دایی من کارمند بانک ملت هست پنج تا خونه داره و هم ماهی پنج میلیون درامد داره این کجاش عدالته بخدا هنوز کسانی هستن به نان شب هم احتیاجن
رضا
۱۵:۵۱ ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
سلام چرا به روستاییان وکشاورزان کالا ندادین چه گناهی کردن .خودتان باعث مهاجرتیت .میشد مبلغی نقدی به همه داد.
یاس
۱۵:۱۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
این عادلانه نیس سبدکالا به گروهی ازافرادبادرآمدبالا تعلق بگیره ولی گروه های بادرآمدکم وحتی اونایی که فقط دارن باپول یارانه زندگیشون می گذرونن تعلق نگیره .نمیدونم این وزرا چی روملاک قراردادن درآمدبالا ودارایی افراد؟و لی این کاردولت درست نبود چون باعث ایجادتبعیض میان افرادشده است.وبازنشستگان تامین اجتماعی با700هزارتومان تعلق نگیره واون وقت به نیروهای مسلح وکشوری که حقوقاشون بالای یک ونیم تعلق بگیره .این کجای عدالته که همش دم ازعدالت حرف میزنن.
نادر
۱۴:۲۵ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
چرادو نفر كه در يك اداره با حقوق يكسان مشغول به كار ميباشن به يكي سبد كالا تعلق گرفته به ديگري نگرفته
م ج
۱۲:۵۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
پس ما چی
بازنشسته درمانده و خاک به سر
۲۳:۰۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
شاهکاره.....نحوه اطلاع رسانی افتضاحه سامانه پیامکی وحشتانکه سایت هیولاست.... 799هم که غوغاست ما که پشیمون شدیم این 70 تومنم پیشکش شما.
محسن حاتمی
۲۲:۵۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
پس چرا این سبد کالا به من که کارمند دولت هستم تعلق نگرفته؟
اسماعیل
۲۱:۳۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
با این اوصاف من وخیلی دیگر از کارگران قرار دادی وپیمانی قید دریافت سبد کالا رو بزنند واقعا انصافه.
behnam
۲۱:۲۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
لطفاطریقه ثبت نام سبدکالاپیامکی رو توضیح بدیدممنون
danial
۲۰:۵۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
واقعا پانصد هزار تومان را هم میشه گفت پول؟ زیر نهصد هزار تومن فقیر حساب میشه
oooo
۱۹:۴۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
افراد مشمول واقعی از دریافت سبد محروم شده‌اند اما گروهی از مدیران و کارمندان دولت که حقوق دریافتی بالای دو میلیون تومان دارند، سبد کالا دریافت می‌کنند.
yaser
۱۹:۴۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
رانندگان برون شهری که مالک نیستند و برای شخص دیگری رانندگی میکنند تکلیفشان چیست؟؟؟خواهشا به این موضوع رسیدگی شود.با این روش به خیلی از افراد جامه که درآمد چندانی ندارند ظلم بزرگی میشود...
حسین خسروی
۱۸:۲۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
خیلی خوب است
دانشجوی کارمند
۱۷:۵۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
هم دانشجو ی متاهل هستم و هم کارمند لااقل به خاطر یکیش می بایست تعلق می گرفت ولی .......واقعا مسخره گرفته اند دوستان این اولین اقدام دولت تبعیض و...است که ناامیدی ایجاد کرد
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
خسته نباشید بگید به هیچ کس نمی خواهید
سبد کالا بدید بازنشسته زیر پانصد هزار تومان
چه معنی داره خوب نبود میگفتید نمی دیم
یا اول محاسبات انجام میدادید و بعد تو رسانه
اعلام میکردید
احمد میلانی
۱۶:۲۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
با سلام من یک کارمند قراردادی در یکی از اداراجات هستم به نظر بنده بی عدالتی در پرداخت یارانه کالا داد می زند کلیه کارمندان رسمی این اداره کل که حقوق بالایی دارند یارانه کالا تعلق گرفته ولی بیچاره کارمندان قراردادی که از حقوق پایینی برخوردار هستند یارانه کالا تعلق نگرفته
دیده نشده
۱۶:۱۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
با سلام وخسته نباشید خدمت شما اعضای زحمت کش باشگاه خبرنگاران.
خداییش ببینید ما قشر کم درآمد همون بهتر که سربرازیم بمیریم.آخه به همه حقوق بگیرها و ... سبدکالا تعلق بگیره ولی به ما که ...تعلق نمیگیره!!!دولت تدبیر و امید دیگه.اصلا ولش کن.کی که توجه کنه؟؟؟
محسن
۱۴:۲۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
من متاهل با مدرک لیسانس قراردادی کار می کنم و حقوقم 600 تومنه سبد تعلق نگرفته
فرشاد مشفقی
۱۴:۱۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
با سلام چرا سبد کالا به اینجانب فرشاد مشفقی که کارمند ساده،مستاجرخانه به دوش و بدون اموال هستم تعلق نگرفته است و همچنین به آبدارچی شرکتمان ولی به سایرین که حقوق بالای میلیون دارند و مالک خانه و اتومبیل مدل بالا و...هستند تعلق گرفته است؟!!!!این کار دولت هم خنده دار و هم غم انگیز است.شماره کارت ملی 2619640326و تلفن 09122578126 لطفاً پیگیری نمایید.
علی
۱۲:۳۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
معنی عدالت و حق شهروندی رو هم متوجه شدیم.
پدر من نه بیمه داره نه شاغله . 5 سالم هست به علت بیماری توانایی کارکردن نداره ولی سبد کالا بهش تعلق نگرفته. افرین به این دولت!!!!!
رضا
۱۲:۲۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
کدوم عدالت این سبد کالا خودش نمونه بارز این بی عدالتی هست
علیمرادی
۱۲:۲۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
من کارمند قراردادی علوم پزشکی هستم. هم سایت yaranehkala و هم تلفن 5000499 منرا لایق دریافت سبد نمیداند همکاران من هم حتی مستخدم اداره همین جواب را دریافت کردند. مگر طبق اعلام نباید سبد کالا دریافت کنیم؟
محمد
۱۲:۱۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
سلام من محمد.ک 2سال پیش پس از ازدواجم، زمانی که اطلاعاتم بعنوان سرپرست خانوارجهت دریافت یارانه نقدی ثبت شده بیکار بودم اما سه ماه بعد استخدام دولت شدم الان باتوجه به اینکه کارمندان مشمول دریافت سبد کالا هستند،اسم من بعنوان بیکار رد شده والان مشمول دریافت سبد نیستم چرا سازمان امور یارانه ها اطلاعات افراد را بروز نکرده تا تبعیض ایجاد نشود لطفا پیگیری فرمائید با تشکر محمد 09186399156
122
۱۲:۰۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
این عدالت من بیکارم به سختی شکم خودم وزن وبچه ام رو سیر میکنم سبد کالایی نگیرم آنوقت دندانپزشکی که ده سال سابقه کار داره، پول پارو میکنه روزانه، سبد کالایی مشمول حالش بشه.اعصابم داره خراب میشه انصافتون شکر!!!!!!!!! این عدالت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟. ما که نگرفتیم محکوم میکنیم این بی عدالتی رو.
احمد مرادی
۱۲:۰۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
سایتشون هم خرابه هیچی نشون نمیده
مصیب
۱۲:۰۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
باسلام و خسته نباشیدخدمت شما و همکاران گرامی.من یک کارگر روزمزد با حداقل حقوق قانون کارهستم.به من سبد کالا تعلق نگرفته.نه تنها به من بلکه به همه همکارانم و فامیلهامون که اونها هم مثل من کارگر روز مزد هستن تعلق نگرفته.همشون شاکی هستن.در صورتی که بعضی ها که وضعشون از ما خیلی بهتر است بهشون تعلق گرفته خواهش میکنم حرفهای ما رو امشب بیان کنید تا به گوش مسولین برسد این بی عدالتی رو.ممنون
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
واقعا عدالت در این طرح بین کارگران با حقوق زیر 500000 تومان با کارکنان دولتی رعایت شده و ما کمال تشکر از رییس جمهور که با شعار عدالت انتخاب شده داریم.
6598
۱۱:۵۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
سبد كالا حمايتي از اقشار پر در امد
kami
۱۱:۵۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
چرا به قشر ضعیف تعلق نگرفته وبه تمام متمکنین دادند
فرهنگی بسیجی
۱۱:۴۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
آقای رئیس جمهور پس چی شد عدالتی که از آن صحبت می کردید . تخصیص سبد کالا به فرهنگیان آن هم به صورت یک در میان و بدون شاخص خاص گویای چیست ؟ آخه این عدالته که یک فرهنگی با حقوق یک و نیم میلیون و دو میلیون این سبد به آنها تخصیص داده شود ولی من با حقوق هفتصد هزار تومان نه ؟
12345
۱۱:۴۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
من كارمند هستم با حقوق 800 هزار تومان.سايت رفتم نوشته سبد كالا تعلق نميگيرد.اخر اين چه عدالتيه.اين امارهارو از كجا آوردن،آمارهاي غلط رو.مسئولان رسيدگي كنند
علی
۱۱:۳۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
این بود عدالت به کارکنان رسمی با حقوق میلیونی سبد کالا تعلق بگیرد اما به کارکنان پیمانی باید حقوقشان زیر پانصد هزار تومان باشد تعلق میگید بابا عجب عدالتی .
صادق اسدي
۱۱:۳۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
من دانشجوي متاهل و كارگر حداقل حقوق بگير هستم
الان فيش حقوقي اين ماه با دريافتي 487هزار تومانم موجود است
كارت داشجويي و دسترسي به سامانه سجاد و نامه از دانشگاه هم بخواهند دارم
ولي متاسفانه به من هم تعلق نگرفته است!!!!
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
اين گونه توزيع سبد كالا توسط دولت محترم عين بي عدالتي است كه در يك اطاق دونفر كارمند با مزاياو وامكانات مشابه درسايت معرفي شده، يكي سبد كالا تعلق مي گيرد و ديگري تعلق نمي گيرد لااقل علت و دلايل آن را توضحيح دهند.
هیوا
۱۱:۳۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
سلام ما جزو قانون کار هستیم با حقوق کمتراز 500اما بازم وقتی کد ملی سرپرست ومیفرستیم با پیام "سبد کالا به شما تعلق نمیگیرد"روبرو میشویم لطفا پیگیری کنید تا حقی ضایع نشود.ممنون
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
احسنت بر این کمال بی عدالتی آیا حضرت امیر المومنین نیز بیت المال را اینگونه تقسیم میکرد یعنی برای اطرافیان خود سهم قائل بود و برای بقیه که واقعا مستمندند نه؟
-‌ انشالا عدالت را امام زمان (عج) اجرا کند
nima
۱۱:۲۹ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
کارگران فصلی از سبد کالا محرومند.آیا این عدالت است .روز به روز اقشار کم درآمد جامعه به طبقه پایین تر می روند.در ضمن سایت شما نظراتی که راجع به انتقاد از عملکرد دولت است را سانسور می کند.
اکبرفتحی
۱۱:۲۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
این چه عدالتی است اینجانب کارمند پیمانی هستم و حقوق بنده 800 هزار تومان است در حالی که همکار بنده کارمند رسمی 1500000 تومان حقوق میگیرد به او سبد کالا تعلق گرفته به من تعلق نگرفته آیا این عدالت علی وار است 09147416175
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
به خدا بی عدالتیه خیلی از مردم عادی امسال من که نیاز به به دریافت داشتند محروم شدند از سبد کالا
امیر
۱۱:۲۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
آقا منم دانشجویی متأهلم بیکار هم هستم ولی تو سایت میگه به شما تعلق نمی گیره.
یعنی الکی ملت رو سر کار گذاشتن؟
رمضاني
۱۱:۱۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
سلام
مثل اينكه قضيه سبد كالا هم مثل خوشه‌بندي شده، چون در محل كار من (دانشگاه خوارزمي) به كارمندان رسمي و پيماني كه حقوق بالاتري دارند تعلق گرفته ولي به كاركنان قراردادي، كارگران و نيروهاي قراردادي و نگهباني تعلق نگرفته.
سهند
۱۱:۱۶ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
به دولت تدبیر و امید بفرمایید اگر این سبد کالارو نمیداد سنگین تر بود. پدر من باز نشسته تامین اجتماعیه و لی سبد کالا بهش تعلق نگرفته. تازه خبر گرونی بنزین هم تو این اوضاع گرونی به گوش میرسه. خدا رحم کنه به ما .
ایوب
۱۱:۱۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
واقعا منصفانه نیست من خودم کارمند هستم وسبد کالا شامل حالم می شود ولی کارگران ساده زیادی را میشناسم که اوضاع مالی خوبی ندارند ولی سبد کالا شامل حالشان نمی شود لااقل این طرح را بیشتر بررسی کنید یا فکری به حالا دیگران هم بکنید
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
کارگری که یه روز کار داره و دو روز بیکاره و درامدش میانگین دویست تومنه ، و کار رسمی هم نداره ، چرا نباید سبد کالا بگیره ؛ در عوض کارمندی که حداقل خقوقش یک میلیونه ، میگیره . باید برای این طرح تاسف خورد . فقط بلدن همدیگه رو متهم کنن ؛ فقط تحریم رو بهانه قرار دادین و ...
حسین رستمی
۱۱:۰۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
با سلام و احترام؛پدر اینجانب که حقوق ماهیانش به 300000هزار تومان هم نمی رسد چگونه سبد کالا شاملش نمی شود.
رمضاني
۱۱:۰۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
سلام
مثل اينكه قضيه سبد كالا هم مثل خوشه‌بندي شده، چون در محل كار من (دانشگاه خوارزمي) به كارمندان رسمي و پيماني كه حقوق بالاتري دارند تعلق گرفته ولي به كاركنان قراردادي، كارگران و نيروهاي قراردادي و نگهباني تعلق نگرفته.
رضا
۱۱:۰۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
پس کشاورز زحمت کش چی بسکه پول دارن؟؟؟؟؟؟!!!!!!
بهتره که به ما کشاورزا ندادند یعنی به جای برنج اوگانیک خودمون میخواستیم برنج پلاستیکی هندی بخوریم!!!!!!!!!!!!
عادل فرحانیان
۱۰:۵۷ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
کدوم کارگر هست که حقوقش بالاتر از 500تومان هستش؟ بعدا مگه اونی که بالاتر از 500 تومن میگره چه مزیتی بر دیگر کارگران دارد؟ شما که خط فقر را 1600تومان اعلام می کنید ، اصلا این کارهای دولت هیچ معنایی ندارد و تنها نتیجه ای که می توان گرفت : بی برنامه گی دولت تدبیر و امید است
فرزاد
۱۰:۵۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
کاملا بی عدالتی.نه برای خانواده ی خودم چندین خانواده با نیاز شدید به این سبد سراغ دارم که واقعا تاسف میخورم چرا به اونا تعلق نمیگیره.
علیرضا
۱۰:۵۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
جدا از سیستم پیامکی که جواب نمیده سایتشون هم باز نمیشه . دولت تدبیر و امید به فکر کارگرا باشید .
كريم
۱۰:۵۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
سايتي كه اعلام كردن هم باز نميشه
علیرضا
۱۰:۵۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
الان کدوم کارمندی که حقوقش زیر پنج میلیون ریال باشه .بگید هیچ کارگر تامین اجتماعی نمیگیره
مسعود
۱۰:۴۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
باسلام واقعا اگه عدالت اینجوری میخاداجرا بشه خدابهمون رحم کنه اینکه شانسی به بعضی ها بدهندوبه برخی نه باعث یاس وناامیدی برابقیه میشه حالاکه کشور درموقعیت حساس سیاسی قرار گرفته به نظر من این حرکت خیلی بی تدبیری است
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
دمشون گرم ما کارگرها الان 7 ماه حقوق نگرفتیم . و سبد کالا هم بهمون تعلق نگرفته من نمیدونم ما محتاج تریم یا قضات و طلاب و برخی کارمندان دولت و .... این اصل بی عدالتی است چرا برای دیگر اقشار حقوق زیر 500 هزار تومان را نگذاشتند کارگر همیشه بدبخت بوده آفرین دل امام زمان خوشحال شده از عدالت شما
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
دقت کنید :
سبد كالا فقط به مستمری بگیران تأمین اجتماعی و کارگران با حقوق زیر 500هزار تومان داده می شود.
حداقل حقوق قانون کار امسال : 518 هزار تومان
!!!!!!!!!!!!!