سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

آزادی‌خواهان دنیا به رهبری آیت‌الله خامنه‌ای ایمان دارند

خطیب نماز جمعه ساری، گفت: آزادی‌خواهان دنیا به رهبری آیت‌الله خامنه‌ای ایمان دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های   نماز جمعه شهرستان ساری، اظهار داشت: تقوا در اسلام اساس کار است و باورها و قضاوت و داوری‌ها به تقوا برمی‌گردد چرا که ما را با تقوا می‌سنجند.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به آغاز دهه مبارک فجر با بیان اینکه مردم ما 35 سال در مقابل فتنه‌ها و توطئه‌ها ایستادگی کردند، افزود: این استقامت و پایداری مردم باید مورد تقدیر واقع شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه شب و روزی نداشتیم که توطئه‌ای از سوی استکبار ما را هدف نگیرد، گفت: این کار دشمن بود و مردم ما خوب استقامت کردند.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به اینکه شکی نیست که در پیروزی انقلاب، نقش مهم را رهبری ایفا کرد، گفت: امروز هم وضعیت همین‌گونه است.

طبرسی افزود: خبرنگار آمریکایی گفته بزرگ‌ترین مشکل آمریکا در دنیا حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است و آزادی‌خواهان دنیا به ایشان اعتماد و اعتقاد دارند.

طبرسی با اشاره به اینکه توافق ژنو کاری کرد که ایران مرکز مراوده و رفت‌و آمد سیاسیون و اقتصاددانان، تجار و روسای جمهور شود، اظهار داشت: توافق ژنو، فعلا این برکات را داشته است.

طبرسی با اشاره به اینکه نمی‌دانم اوباما و جان‌کری نظامی هستند یا نه، گفت: اگر یک نظامی بخواهد به جایی حمله کند، اعلام نمی‌کند بلکه اقدام می‌کند.

طبرسی خاطرنشان کرد: همه آنها در ژنو دو شکست خوردند چون آنها می‌خواستند بدون ایران مشکل سوریه را حل کنند که نتوانستند.

وی گفت: با شرایطی که ما داریم آمریکا نمی‌آید این حماقت تاریخی را انجام داده و به ما حمله نظامی کند و صحبت‌های آنها فقط رجزخوانی است.

طبرسی در بخش دیگری با بیان اینکه مازندران استان کشاورزی است، تصریح کرد: هنوز موفق نشدند استان را صنعتی و گردشگری کنند چون عزمی نیست که این کار را انجام دهد.

طبرسی با اشاره به اینکه داخل برنج را درآورده‌اند و همه جا برنج خارجی استفاده می‌کنند، تصریح کرد: چرا ما این‌قدر غرب‌زده شده‌ایم و همه چیز را می‌خواهیم از آنها تقلید کنیم./ش ک

برچسب ها: دنیا ، رهبر ، آزادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.