سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

شاهرخ کناری معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری بویراحمد شد

طی حکمی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شاهرخ کناری معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری بویراحمد شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، صبح امروز شورای اداری شهرستان بویراحمد با حضور فتاح محمدی سرپرست فرمانداری بویراحمد، معاون سیاسی فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های شهرستانی برگزار شد.

در این جلسه و طی حکمی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شاهرخ کناری به سمت معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری بویراحمد منصوب شد.

کناری ضمن تقدیر و تشکر از عوامل تاثیرگذار در انتصاب خود به عنوان معاون برنامه‌ریزی اظهار کرد: خداوند را شاکریم که توفیق خدمت‌گذاری به مردم شهرستان بویراحمد را به ما عطا کرد تا بتوانیم پیگیر مشکلات و مطالبات حوزه عمرانی این شهرستان باشیم.

معاون جدید برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری بویراحمد با بیان این‌که در طول راه پیش رو نیازمند همکاری و همراهی دیگر مسئولان و نهادها هستیم، گفت: امیدوارم در مسیر همدلی و همراهی گام‌های مؤثری در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان در تمامی زمینه‌ها با همکاری و حمایت دیگر نهادها بردارم.

این مسئول در ادامه به اهم برنامه‌های خود در حوزه عمرانی شهرستان اشاره و اذعان کرد: روند اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرستان، بررسی اعتبارات شهرستان در تملک دارایی‌های استان و تلاش در اتمام پروژه‌های نیمه تمام تا پایان سال جاری را از برنامه‌های مهم خود عنوان کرد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری بویراحمد ضمن تشکر و قدردانی از کسانی که در مراسم معارفه حضور داشتند، گفت: امیدواریم بتوانیم در رشد و توسعه و آبادانی شهرستان پیش از بیش گام برداریم.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.