سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار ارسنجان عنوان کرد

کمبود اعتبار دلیل به افتتاح نرسیدن پروژه‌های عمرانی ارسنجان

فرماندار ارسنجان گفت: مهمترین دلیل به افتتاح نرسیدن چند پروژه عمرانی در دهه فجر امسال در این شهرستان کمبود اعتبار است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حسینعلی حسین شیری اظهار داشت: رنامه‌های دهه فجر امسال ارسنجان همزمان با سالروز ورود امام به وطن امروز با رژه موتوری و رژه خودرویی توسط مسئولان و مردم  این شهرستان که از جلو درب اصلی سپاه شروع و تا گلزار شهدا ادامه می‌یابد، آغازمی‌شود.

فرماندار ارسنجان با یبان اینکه در طول دهه فجر امسال در شهر ارسنجان و در مراکز دهستان‌ها برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود، گفت: در ارسنجان محفل بزرگ انس با قرآن کریم با حضور گسترده مسئولان و مردم در چند مسجد این شهرستان و در شب‌ها برگزار می‌شود.

حسین شیری افزود: سعی ما بر این بوده است که مردم عهده‌دار اجرای برنامه‌ها شوند و مدیریت نیز با آنها باشد و در همین راستا اجرای این آیین‌ها را به کانون‌های مساجد و هئیت‌های مذهبی واگذار کرده و هزینه‌ها نیز توسط خود مردم پرداخت می‌شود.

وی غبارروبی گلزار شهدا را از دیگر برنامه‌های اجرایی دهه فجر در ارسنجان خواند و ادامه داد: جنگ‌های شادی که به صورت همگانی و متمرکز انجام و همچنین اجرای تئاترهای مختلف در طول دهه فجر از جمله برنامه‌های فرهنگی هنری است که در این شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار ارسنجان اضافه کرد: دو ساختمان دهیاری که حدود 80 میلیون تومان هزینه در بر داشته و همچنین راه روستایی بین دهستان خبریز و دهک از پروژه‌های قابل افتتاح در این ایام مبارک است.

حسین شیری مهمترین دلیل به افتتاح نرسیدن چند پروژه عمرانی در ارسنجان را کمبود اعتبار دانست و تصریح کرد: بازدید از پروژه‌های عمرانی در حال ساخت در دهه فجر در دستور کار قرار گرفته است و به دلیل کمبود اعتبار این پروژه‌ها در این ایام افتتاح نمی‌شود.

وی بیان داشت: تلاش‌های بسیاری انجام شد که افتتاح شبکه‌های دیجیتال تلویزیونی در دهه فجر در ارسنجان به بهره‌برداری برسد اما به دلیل مشکلات فنی این امر محقق نشد اما با تلاش فراوان تا اواخر بهمن ماه این پروژه آماده افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: فارس ، ارسنجان ، اعتبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.