سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بعد از تساوی یک بر یک استقلال مقابل مس کرمان ؛

قلعه نویی:این تساوی مبارک مس باشد/بوناچیچ:زمین برای هر دوتیم شرایط مساوی داشت

سرمربیان دو تیم مس و استقلال ارزیابی خود را از شرایط بازی عنوان کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی مقابل مس  با انتقاد از زمین بازی و اینکه  مقصر این تساوی بدی زمین بوده است گفت:  بازی خوبی نبود دلیل  تساوی کیفیت بد زمین بود در همه شهرستان هایی که رفتیم زمین به این بدی نبود زمان من در کرمان زمین خوب بود.

وی در ادامه اظهار داشت: به مس تبریک می گویم . بچه ها اگر اشتباه نمی کردند سه امتیاز را می گرفتیم. فوتبال همین است از کیفیت بازی راضی نیستم در این زمین کار شانسی است.



وی افزود: در این زمین ها تیم هایی تاکتیکی تر به مشکل بر می خورند. مس بازی خوبی انجام داد بودن بوناچیچ تأثیر دارد من بوناچیچ را دوست دارم او مربی خوبی است.

قلعه‌نویی در مورد اینکه در پایان بازی چرا به سمت مهدی رحمتی رفت‌،عنوان کرد: از صحنه دور بودم از رحمتی رفتم بپرسم که چه اتفاقی در صحنه گل افتاد.

بوناچیچ:زمین برای هر دوتیم شرایط مساوی داشت

سرمربی مس کرمان در ادامه نشست خبری گفت: هواداران در بازی اول و امروز سنگ تمام گذاشتند من به آن ها تبریک می گویم. حضور هواداران غنیمت است و به ما کمک زیادی کرد.

وی در مورد عدم استفاده از سلطان موسوی مربی بدنساز مس کرمان در سال قبل، یادآور شد: او مربی خوبی است اما امسال با فرخی همکاری کنیم.یک مربی بدنساز اضافه کردیم و به احتمال زیاد با همین نفرات تا آخر کار می کنیم.



وی در مورد بازی روز سه شنبه هفته آینده مقابل استقلال در جام حذفی افزود: استقلال تیم بزرگی است. ما به تهران فقط برای انجام  یک بازی نمی رویم این تیم مدعی است و در زمین خودش بازی می کند. جذابیت فوتبال غیر قابل پیش‌بینی بودن است. ننوشتند مدعی همیشه قهرمان است ما برای نتیجه گرفتن می رویم. البته لیگ برتر از جام حذفی برای ما مهم تر است اگر 5 درصدهم شانس داشته باشیم با تمام قدرت کار می کنیم.

سرمربی مس کرمان در مورد اینکه آیا این تیم فقط 5 درصد شانس بقا دارد،‌عنوان کرد: چیزی فرق نکرده و همچنان همانقدر که در گذشته گفتم شانس داریم.




بوناچیچ در مورد کم دقتی بازیکنان در زدن ضربات آخر گفت: من آمدم به  تیم کمک  کنم باید در نظر بگیریم ما هر 3-4 روز یکبار بازی داریم و از لحاظ بدنسازی نمی توانیم کار کنیم. ما زمان و توپ و میدان را در اختیار داشتیم. استقلال مدافعان خوبی دارد که از نظر فیزیکی شرایط بهتری داشت و در این مورد کمی مشکل داشتیم.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.