سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنيد پور:

تارتار را من به داماش نياوردم/ زور داماش به استقلال مي چربد

هافبك تيم فوتبال داماش گيلان اعتقاد دارد تيمش مي تواند در ورزشگاه سردار جنگل استقلال را شكست دهد زيرا زور تيمي داماش را بيشتر از آبي پوشان مي داند.

ميلاد زنيدپور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در باره ديدار تيمش مقابل استقلال اظهار داشت: كار سختي مقابل استقلال داريم اين تيم هميشه بزرگ است و ما كاري نداريم كه تعدادي از بازيكنان اصلي خود را در اختيار ندارد حتي اگر نيمكت نشينان استقلال هم به ميدان بيايند كار ما سخت است به اين فكر نمي كنيم استقلال كدام بازيكنان خود را ندارد بلكه براي برد به ميدان مي رويم زيرا مي دانيم استقلال در حال حاضر بهترين تيم فوتبال ايران است.

وي ادامه داد: با اينكه استقلال صدر نشين است اما فكر مي كنم در ورزشگاه سردار جنگل زور داماش به اين تيم برسد خودم هم يك گل زيبا براي اين بازي كنار گذاشته ام و دوست دارم داماش با گل من پيروز شود.

زنيد پور درباره شكست داماش در اولين ديدار با حضور مهدي تارتار گفت: تارتار يكي از بهترين مربيان ايران است و مي تواند به داماش كمك كند اما به زمان نياز دارد داماش در بازي مقابل نفت واقعا بدشانس بود در آن بازي خيلي بدشانس بوديم و هر چه مي زديم به در بسته مي خورد نمي خواهم كسي را مقصر باخت بدانم اما داور با اشتباهاتي كه داشت تاثير زيادي بر باخت تيم مل گذاشت.

زنيد پور درباره اين شايعه كه او تارتار را به عنوان سرمربي به داماش آورده گفت: واقعا براي افرادي كه چنين شايعه اي را درست كردند متاسف هستم من نقشي در آمدن تارتار به داماش نداشتم مطرح شدن چنين شايعه ي ضربه زيادي به من زد و باعث شد در رشت با مشكلات زيادي روبرو شدم عابديني هم مديري نيست كه بخواهد از بازيكن مشاوره بگيرد و به حرف كسي باشد.

هافبك داماش درباره اينكه در فصل نقل و انتقالات به پرسپوليس نرفت گفت: من نمي خواستم به پرسپوليس بروم و آنها با مدير برنامه هايم مذاكراه كردند كه در نهايت هم عابديني با رفتن من از داماش موافقت كرد./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.