سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محجوب: اعزام های برون مرزی لازمه موفقیت در اینچئون است

جودوکار وزن منفی 100 کیلوگرم کشورمان گفت: از نظر من برای موفقیت برای بازی های آسیایی اعزام به مسابقات و اردوهای برون مرزی واجب است.

 جواد محجوب در گفتگو با خبرنگار ورزش باشگاه خبرنگاران  اذعان داشت: برای حضور در بازیهای آسیایی اینچئون 2014 مدتی است که اردوهای داخلی تیم ملی شروع شده است و از تمرینات  رضایت دارم اما از نظر من در صورتی که بودجه فدراسیون اجازه دهد و در مسابقات برون مرزی و اردوهای آن شرکت کنیم می  توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

 ملی پوش وزن  منفی 100 کیلوگرم  در خصوص انتخاب مسعود حاجی آخوند زاده به عنوان سر مربی تیم ملی گفت: در ایران بهتر از آخوندزاده گزینه دیگری برای سرمربیگری نیست وی جودو را  به صورت حرفه ای می شناسد و سابقه حضور در المپیک را هم  داشته است و این انتخاب خوشحال هستم.

 وی درباره مسابقات گفت: در لیگ امسال تعداد تیمهای شرکت کننده کم هستند و همین عامل باعث شده است  تا آنها به سراغ قهرمانان و ملی پوشان روند و معلوم است که بهترین های ایران با یکدیگر مبارزه می کند.

 محجوب اضافه کرد: من در مسابقات لیگ در وزن مثبت 100 مبارزه می کنم زیرا هم فرصتی باشد برای جودوکاران وزن اصلی من یعنی منفی 100 که در لیگ خود را نشان دهند و هم اینکه در مبارزه با سنگین وزنها فشار بیشتری روی من هست و مجبورم سخت تر تمرین کنم این موضوع به آمادگی بیشتر من کمک می کند.

 محجوب برای بهتر برگزار شدن لیگ پیشنهاد داد: به نظر من اگر شرایط مساعد بود و مسابقات به صورت رفت و برگشت در استانهای مختلف برگزار می شد جودو در کشور طرفداران بیشتری پیدا می کرد و اطمینان دارم تماشاگران بیشتری به سالن می آمدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: محجوب ، اینچئون ، جودو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.