سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی:با تغییرات مدیریتی در کشتی،رویکرد کشور ها به ما عوض شد/روحیه تعامل خادم خیلی بالاست

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد گفت:در طول تاریخ این فدراسیون تنها فدراسیونی است که بدنه اش کاملا از کشتی است و این باعث شده رویکرد دیگر کشورها نیز به ما عوض شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،علیرضا رضایی در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت:در طول تاریخ این فدراسیون تنها فدراسیونی است که بدنه اش کاملا از کشتی است و کسی خارج از دایره کشتی در آن حضور ندارد و این یک اعتبار بزرگ است که در سطح جهانی نیز شاهد اثرات آن هستیم.

وی افزود:در حال حاضر رویکرد کشورهای دیگر نسبت به ما عوض شده است و امسال در مسابقات ما 12 کشور خارجی حضور پیدا کردند و تغییرات کاملا احساس می شود و به خصوص دوباره توانستیم تماشاگران را جذب کنیم.

رضایی تصریح کرد:در بحث فنی نیز باید تمام تلاش های خود را به کار بندیم..امیدوارم مجموعه تلاش ها به ورزش کشتی کمک کند.گودرزی وزیر ورزش و جوانان نیز از مدرسین برجسته دانشگاه است و در زمینه تدریس کتاب اشراف کامل دارد و از خانواده کشتی است و کاملا کشتی را لمس می کند و خود را جزوی از کشتی می داند و ارتباط خوبی با ما دارد و امیدواریم مجموعه تلاش ها و حمایت ها در هییات دولت به رشد و پیشرفت کشتی ختم شود.

وی ادامه داد:روحیه تعامل خادم بسیار بالاست و در جلسه شورای فنی کشتی آزاد که با حضور بزرگان این رشته برگزار شد همه متفق القول بر این باور بودیم که هیچ گزینه ای مثل خادم نمی تواند مسیر صعودی کشتی در این رشته را ادامه دهد و بار آن را در این موقعیت به دوش کشد.

فدراسیون کشتی در مقابل منتقدان موضع نمی گیرد

رضایی عنوان داشت:در حال حاضر نزدیک به 5 کشور در خواست اردوی مشترک با ما داشتند و ژاپن و قزاقستان در حال حاضر در تهران هستند و اواخر بهمن تیم کشتی فرنگی به مسابقات جایزه بزرگ خواهد رفت و برایمان بسیار مهم است که جوانان ما بتوانند با حریفان بین المللی تمرین کنند.

وی در خصوص انتقادات برخی و ارتباط آن با پست گیری شان در تیم ملی اظهار داشت:انتقاد حق همه است.آنچه که مجموعه احساس می کند انتقاد درستی است حتما مورد توجه قرار می گیرد و باید بگویم که فدراسیون کشتی در مقابل منتقدان موضع نمی گیرد.

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد ادامه داد:مازندران مربیان فهیم و زحمت کشی دارد که در کادر فنی تیم ملی نیز حضور دارند اما استان مازندران باید در زمینه مربیگری تلاش بیشتری کند.

وی افزود:سالن 7 تیر به عنوان قدیمی ترین سالن ورزشی کشتی حتی شرایط برگزاری مسابقات داخلی را نداشت و بحث بازسازی آن مطرح شد که فدراسیون با کمک دوستان بازسازی آن را انجام داد.

وی تصریح کرد:با آمدن بنا وی در کنار بابک مکمل هم شده اند و کشتی فرنگی ما به روزهای بسیار خوب خود بازمی گردد.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد:امیدوارم با حمایت ها و تلاش ها در سایه قانون بتوانیم کشتی را در اوج خودش قرار دهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: رضایی ، کشتی ، مدیریت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.