سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همراه با پرواز سیمرغ امید؛/128

"رویا تیموریان": ماحصل جشنواره فجر جرقه‌های امید را برای هنر روشن می‌کند

امسال جشنواره فجر بعنوان یک گردهمایی بزرگ برای اهالی سینماست؛ قرار گرفتن کارهای نسل جوان در در کنار بزرگان سینما نوید یک جشنواره وزین‌تر، پربارتر وگرم‌تری را می‌دهد.

رویا تیموریان بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از اهداف جشنواره فجر شناخت دیدن افرادی است که در تخصص‌های خود توانایی دارند و تاکنون دیده نشده‌اند، ولی قطعاً باید وارد عرصه سینما شوند، ولی از الان ارزیابی و قضاوت در خصوص جشنواره عجولانه است.

وی ادامه داد: طبیعی است که با توجه به اینکه در سال‌های گذشته سینمای ایران با مشکلات عدیده‌ای روبرو بوده جشنواره امسال در واقع یک گردهمایی بزرگ برای اهالی سینما است تا کارهای نسل جوان در کنار بزرگان سینما نوید یک جشنواره وزین‌تر، پربارتر و گرم‌تری را بدهد.

این بازیگر افزود: امسال به نظرم جشنواره سختی را پیش رو داریم چراکه بزرگانی که طی سال‌های اخیر به هر دلیل نتوانسته بودند کاری داشته باشند، امسال درجشنواره حضور دارند و تقابل این آثار با کارهای نیروی جوان شیرنی‌ها وتلخی‌های زیادی دارد که مسلماً خیلی چالش برانگیز، جذاب و پرشور است.

تیموریان ادامه داد: این پرشوری که در بین اهالی سینما ایجاد شده حاصل اتفاقات خوبی آغاز شده درفعالیت‌های فرهنگی است، به خصوص خود حجت‌اله ایوبی بسیار به مسائل فرهنگی علاقه‌مند است و به آنها احاطه و آشنایی کامل دارد و مسلماً ماحصل جشنواره فجر اتفاق‌های خوبی است که جرقه‌های امید را برای هنر روشن می‌کند.

این بازیگر در خصوص گریم تازه خود افزود: من در فیلم "شیفتگی" به کارگردانی "علی زمانی عصمتی" به خاطر نقشم سرم را تراشیده‌ام که در واقع یک نقش کاملاً متفاوت است.

وی در پایان عنوان کرد: امسال در جشنواره فجر دو فیلم "برف" و "شیفتگی" را دارم که امیدوارم هر دو موفق باشند و با این نو ع چینش داوران در سودای سیمرغ فکر می‌کنم. هر کسی که توانایی اخذ جایزه را داشته باشد باعث مباهات خواهد بود.
 
انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.